Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Specially in love » Chapter 9 - Awaken

Specially in love

22 feb 2013 - 18:13

756

2

302



Chapter 9 - Awaken

Als ik mijn ogen open doe zit er een slapende Liam naast mijn bed. Zijn wangen vertonen sporen van tranen, zijn ademhaling is zacht en zijn hand ligt op de mijne.
Ik glimlach even licht maar laat hem verder door slapen. Mijn gezicht betrekt als de herinneringen terug komen. Liam's angstige gezicht krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Het maakt mezelf ook angstig.
Als ik begin te hoesten wordt Liam wakker. Zijn hand pakt gelijk mijn hand steviger vast terwijl hij hoopvol op kijkt.
Met een pijnlijk gevoel bij mijn longen laat ik mij weer terug zakken in de kussens. Ik kijk Liam aan als hij met zijn hand over mijn wang heen gaat.
'Hey lieverd.'fluistert hij.
'Hey.'fluister ik zacht.
Liam verplaatst zich van de stoel naast het bed naar het matras waar ik op lig.
'Ik was zo bezorgd. Zo bang.'Liam krijgt tranen in zijn ogen als hij aan het ongeluk terug denkt.
'Maar ik ben er toch nog.'met mijn vrije hand ga ik naar zijn wang.
'Ja, maar ze waren net op tijd.'een traan rolt snel over zijn wang.
'Hoe bedoel je?'vraag ik in een uitademing.
Liam opent zijn mond maar krijgt de kans niet om wat te zeggen doordat de deur van de kamer open gaat. Er komt een dokter binnen met een klembord in zijn handen.
'Nou mevrouw, u heeft geluk gehad.'mompelt de man.
Vol onbegrip kijk ik van de dokter naar Liam die mij zacht in mijn hand knijpt.
'Uw heeft een paar gekneusde ribben, u zult een tijd lang last hebben van uw linker knie en de rib die u heeft gebroken is weer op zijn plaats terug gebracht. Gelukkig voor u heeft uw gebroken rib uw long niet helemaal doorboord. Dus u kunt gewoon weer naar huis als u het rustig aan doet.'de dokter groette ons nog voor een laatste keer en verliet toen rustig de kamer.
'Gebroken rib. Bijna een door geboorde long.'piepte ik.
'Het is niks, Amoryn. Kom we gaan je thuis brengen.'Liam hielp mij uit het bed.
Ik had mijn kleding van de dag van het ongeluk nog aan behalve mijn topje die gescheurd was. Liam zag dat, trok zijn vest uit en deed hem bij mij aan.
'Ik kan het niet riskeren dat iemand jou zo ziet.'grinnikt hij.
Als ik hem een stoot in zijn zij geef gaat hij nog harder lachen.
'Het is trouwens ook slechte publiciteit.'zeg ik als hij niet meer bijkomt van het lachen.
Met zijn arm om mijn middel heen lopen Liam en ik samen naar buiten. Eenmaal buiten worden we bijna verblindt door felle lichtflitsen van allemaal camera's. Liam begeleidt mij snel naar de auto en we rijden naar het huis waar Liam met Louis, Harry, Niall en Zayn woont.
'Maar dit is niet mijn huis.'ik kijk Liam even aan.
'Ik laat jou in deze toestand niet alleen.'Liam houdt de deur voor mij open als we uitstappen.
De auto rijd weg en Liam begint naar zijn sleutels te zoeken. Na ongeveer een minuut in al zijn zakken hebben gezocht vind hij zijn sleutels. Hij doet de voordeur open terwijl hij mij als eerste naar binnen laat gaan.
Binnen in het huis is het lekker warm en ruikt het naar een aangebrande cake. Liam hangt zijn jas op, legt zijn arm weer om mijn middel en loopt snel met mij naar boven terwijl een rennende Niall langs ons heen vliegt.
Voordat we boven de deur van Liam's kamer dicht doen horen we Niall nog roepen:'Nee, mijn cake!'
Lachend doen we de deur dicht. Liam gaat voor mij staan als ik op het voeteneind van het bed zit.
'Dramatische boel hier.'grinnik ik.
'Ja, maar wij zijn misschien het minst dramatische stel in dit huis.'mompelt hij in mijn oor.
Zijn lippen gaan langs mijn nek naar mijn lippen toe. Als hij zijn lippen zacht op de mijne drukt duwt hij mij zachtjes naar achter.
Ik sla mijn armen om zijn nek heen wanneer we naar achteren vallen. We lachen allebei even zacht voordat we elkaar weer zoenen.
Zijn lippen zijn nog even zacht en zoet zoals een half jaar geleden. Ik verdrink in deze kus terwijl ik vurig hoop dat dit nooit meer zou ophouden.
Door een verkeerde beweging wordt ik uit mijn gedachten gehaald. Mijn borst doet weer pijn.
Liam kijkt bezorgt naar mij en uiteindelijk besluit hij om een dvd op te zetten zodat ik wat rust krijg.
De film is net een uur bezig als ik mijn oogleden zwaar voel worden.
'Ga maar slapen. Ik ben bij je. Ik zal altijd over je waken en voor je zorgen.'hoor ik Liam in mijn oor zeggen voordat ik in een diepe slaap val.


Reacties:


misseseem
misseseem zei op 22 feb 2013 - 16:36:
Aawh super lief snel veder!!


1Dlover
1Dlover zei op 19 feb 2013 - 20:28:
Aaaawww zoo schattig!