Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Uncle Thorin~The Hobbit » 1.

Uncle Thorin~The Hobbit

19 feb 2013 - 20:02

193

3

177



1.

Het is heel kort nu maar er komt binnenkort meer!

'Ik ben ietsje na midernacht terug, zorg dat de jongens op tijd slapen' Dis kust Thorin nog even vlug op zijn wang voor ze naar buiten gaat. Als de deur dichtvalt komen er meteen twee kleine kopjes van achter een grote kast piepen. 'Is ze weg?' Vraagt de kleinste van de twee. 'Ik denk het wel...' antwoord Fili. Zonder af te tellen of elkaar een teken te geven rennen ze op Thorin af en trekken miniscule houten zwaardjes uit hun kleine gordeltjes, waarmee ze op zijn benen in hakken.

Met één zwaai heeft Thorin de kleuters vast en houdt ze vlak voor hem. 'Wie we hier hebben, echte krijgers!' Kili schudt zijn donkere haar uit zijn ogen en gromt 'Als je het maar weet!' Hij begint te schudden en schoppen en zijn broer volgt zijn voorbeeld. 'Laat ons los, lelijke ork!' schreewt Fili luid. Zelf Thorin, dapper en hard als staal kan een grijns niet verbergen. Hij zet de broertjes op de grond en wrijft over hun hoofd voor hij naar de keuken gaat.

De twee rapen meteen hun zwaardjes op en rennen achter hem aan, ruzieend over wie de sterkste en beste krijger is.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 20 feb 2013 - 14:27:
AAWWWHHH Schattig!!!! Ze zijn zo schattig als ze klein zijn


LoveSucks
LoveSucks zei op 19 feb 2013 - 22:53:
aah lief O


Chayenne
Chayenne zei op 19 feb 2013 - 20:13:
Melding! Zekerweten! Superleuk geschreven
Snel verder<3