Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Doctor Who » A planet with a secret » Hoofdstuk 1.

A planet with a secret

19 feb 2013 - 23:09

294

1

276



Hoofdstuk 1.

Eerste stukje. Kritiek en tips zijn welkom :).

Hoofdstuk 1.


De doctor, Amy en Rory zaten in de TARDIS. "Zo" lachte de Doctor "Waar gaan we naartoe?"
Amy en Rory begonnen meteen te kibbelen en uit eindelijk gaf Rory toe aan Amy.
Amy keek de Doctor aan en zei " Kunnen we naar de toekomst? 2015? Volgens Back to the future hebben we dan vliegende auto's en zwevende skateboarden!!!" De Doctor knipoogde naar Amy.
"Oke, 2015 we komen er aan!" En de Doctor begon aan het controle bord van de TARDIS te rommelen die een raar geluid begon te maken. Rory had het idee dat de Doctor altijd maar wat deed en het altijd goed uitpakte waar ze belande maar je wist het nooit met de Doctor.
"Doctor, in 2015 is het vast niet meer cool om een vlinderstrikje te dragen" zei Amy tegen hem.
De Doctor deed zijn strikje recht en zei "Het is in elke tijd cool een vlinderstrikje te dragen Amy"
Rory lachte en gaf Amy een knuffel. Opeens begon de TARDIS te schudden en wild te bewegen.
Alle drie konden ze zich net op tijd vasthouden en de Doctor was ondertussen bezig op knopjes te drukken en op het scherm te kijken en hij keek bezorgd. "Wat is er aan de hand?" riep Rory lichtelijk in paniek. "Ik weet het niet waarschijnlijk zitten we in een storm" antwoordde de Doctor en hij keek blij.
De Doctor was altijd blij als het niet volgens plan ging en het spannend werd. Opeens kwamen ze met een flinke plof neer. "Waar zijn we?" vroeg Amy en ze streek wat haar uit haar gezicht. "Nou, kom op laten we het gaan uitvinden!" zei de Doctor energiek en hij liep naar de deur van de TARDIS. Amy en Rory keken elkaar aan en lachte en liepen snel achter de Doctor aan.


Reacties:


Eirenion
Eirenion zei op 24 feb 2013 - 17:00:
omg! dit is de aller eerste keer dat ik een doctor who fanfiction lees in het Nederlands>__<
echt super goed gedaan! ik ga snel verder lezen :3

DOOO WEEHOOOOOOOO WEE HOOOOOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!