Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Caught Love ~ Zayn Malik. » ~ prologue

Caught Love ~ Zayn Malik.

20 feb 2013 - 14:42

359

8

303



~ prologue

Reacties en tips zijn meer dan welkom! :) x

Ik rende door de stad terwijl de koude wind in mijn gezicht blies. het was al een paar uur donker en doodstil in de straten, maar toch voelde ik me vreselijk bekeken. Mijn voetstappen klonken voor mijn gevoel 20 keer zo hard dan dat ze werkelijk deden.
Toen ik mijn bestemming, een groot pakhuis, bereikt had, keek ik nog één keer vluchtig om me heen: niemand te zien.
Demi, weet je zeker dat je dit wil doen? Dingen doen die je niet meer terug kan draaien? Dat soort vragen zweefden de hele tijd door mijn gedachten. Maar ik had geen keus, ik moest dit doen, ik moest een echte diefstal plegen om niet vermoord te worden.
Ik rende een pad op, naar een achteringang van het gebouw. Ik opende het slot van de deur, precies op dezelfde manier als Kaj me zo'n honderd keer had uitgelegd.
Toen ik eindelijk binnen was, ging ik op zoek naar de kluis. Ik had geen flauw idee van wat daar in zat, maar van mijn ontvoerders moest ik ze de inhoud van de kluis schenken. Niet heel ingewikkeld, in principe. maar voor mij, Demi Elizabeth Brown, de ideale dochter en studente volgens mijn ouders, dus wel. Onhandigheid was één van mijn slechte eigenschappen. Maar goed, ik moest dit doen.
Ik dacht goed na over elke stap die ik zette en ik keek bij elke beweging om me heen.
Door de stenen vloer zorgde elke stap die ik zette voor een koude, holle klank die me de rillingen bezorgden.
Ik kwam aan bij een kamertje waarvan de deur ook op slot zat. Ik haalde het slot ook van die deur af, en sloop naar binnen. Daar stond ie dan: de o zo belangrijke kluis, die voor mij niet meer dan een oude, stoffige, roestende kist was.
Ik stak mijn hand uit naar de kluis, maar geen seconde later ging er een alarm af. Ik rende zo snel als ik kon de kamer uit, en de hal door, maar ik was niet snel genoeg. De politie was al aangekomen voor ik de uitgang bereikt had.
Ik was er bij.


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 13 aug 2013 - 17:48:
Meldingg


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 23:33:
melding?


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 24 feb 2013 - 13:04:
Spannuunnddd!!! snel verder


shania13
shania13 zei op 21 feb 2013 - 19:26:
Leuk je mag me hier zeker een melding van geven

Xxx


RoozStyles
RoozStyles zei op 21 feb 2013 - 17:19:
Leukk!! Ik ben benieuwd naar de rest

Melding