Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » een dagboek met verloren gedachten » hoofdstuk 6

een dagboek met verloren gedachten

21 feb 2013 - 10:01

736

6

448



hoofdstuk 6

8 januari

creatief dagboek,
het is mijn eerste dag in Spanje en het is hier zoveel beter dan in België.
Vandaag hebben we een beetje rond gewandeld en ons ingeschreven voor een cursus Spaans. We wonen kei dicht bij de zee en het is echt prachtig. Ik ben al goed gebruind en al goed verbrand. Vandaag gingen we naar een clif waar een kruisje stond met een meisje die er zelfmoord had gepleegt door in de zee te springen. Het inspireerde me om een gedicht te schrijven.

http://tinypic.com/r/10ojnup/6

vind je het mooi. Ps. Sorry voor het blauw ik kan mijn zwarte pen niet vinden.
ik zal verder schrijven in het rood. De kleur van de liefde. Weet je ik vraag me iets af. Waarom is de kleur van de liefde hetzelfde als de kleur van bloed. Ooooh ik weet het al. Het betekent dat we zelf zouden sterven voor de liefde van ons leven. ik heb trouwens een leuke gevonden van Selina De Meayer. Iris, wie is Selina De Meayer????? ik weet het dat is echt super eng dat ik nu weet wat je denkt. Ik weet nu dat je denkt van WTF? Wel, Selina De Meayer is een kunstfotografe in België en ze is fantastisch. Weet je wat ik zo leuk vind aan haar? Je weet nooit wat ze fotografeert en je moet echt zoeken en nadenken over de betekenis. Bij een foto heb ik al een betekenis kunnen vinden. Selina is zo een grote inspiratie geweest voor me; Door haar ben ik begonnen met mijn poëzie-tekeningen. Zij en Jee-kast zijn mijn 2 inspiratie bronnen. Ze zijn allebei onbegrijpelijk en dat maakt ze fantastisch. hier ik zal een foto tonen en zeggen wat ik denk dat het betekent.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.37902416171.50772.37901346171&type=3#!/photo.php?fbid=10150096804841172&set=a.37902416171.50772.37901346171&type=3&theater

ik denk dat het gaat over een meisje die bang is voor de liefde. Waarscheinlijk bedoelde Selina er iets helemaal anders mee maar toch vind ik het fantastisch. Dat vind ik ook zo fantastisch aan poëzie. iedereen denk er anders over. Wat een prachtige wereld. kuch kuch. nee, geef toe de wereld is vreselijk; niemand kan zijn wie hij wil. Ik kan toch niet meer zijn dan mezelf.
Wel ja misschien zullen ooit mijn dromen waar worden.
Ach let maar niet op mij, ik durf te dromen.

9 januarie

Creatief dagboek,
vandaag had ik mijn eerste les spaans en het is best moeilijk. Weet je dagboek ik begin te twijfelen of dit wel een goed idee was. Ik mis België wel een beetje en Klarissa. Gisteren heeft ze me nog gebeld. Maar van Arne mocht ik niet opnemen. Ik heb naar haar voicemail geluisterd. Ze huilde en was in grote paniek. Ze zei ook dat Arne verdwenen was. Maar dat weet ik natuurlijk al. Ik had zo een zin om terug te bellen maar dat kan ik natuurlijk niet. Ik moet me inhouden. Ik mis haar zo. Het enige meisje die me steunde op school. Over school gesproken. Daar kan ik nu nog niet naar toe. Arne zegt dat als ik perfect Spaans kan ik hier naar school mag en tot die tijd krijg ik wat thuisles. het is echt zo raar. Al zie ik Arne nu echt iedere dag vind ik het toch minder leuk. Misschien moet ik wel terug naar huis. ik bedoel dit kan ik mijn ouders toch niet aan doen of klarissa. Ooooooh wist ik het antwoord maar. het leven is zo ingewikkeld.

00:00 tussen 9 januari en 10 januari

creatief dagboek,
Nog wakker? Jij feestbeest. ik schrijf even om te zeggen dat ik een prachtig nummer heb ondekt. Ogen dicht van Daens de musical. Ik weet niet wat het is maar het maaktte me aan het huilen en nu zit ik te wenen als een klein meisje. Het is zo hoopvol. Dit liedje bewijst dat er nog hoop bestaat in deze wereld. En misschien zal ooit op een dag het leven echt mooi worden.het Ik heb trouwens een nieuw woord uitgevonden. het is, hou je vast: HODIDT. het betekent hoop en nee het is geen Spaans; Het is Irisiaans. Het is een combinatie van de meest hoopvolle liedjes. Ja ik heb dit alles verzonnen in een nacht. Ik ben zo creatief. En zo bescheiten, ik bedoel bescheiden.
dit zijn de liedjes:

Hou je me vast-niels destadsbader
Ogen dicht- Daens de musical
Door en door- niels destadsbader
Is dit wat ik wil- Droomvlucht de musical./ I dreamed a dream- les misérable
Durf te dromen-droomvlucht de musical
Titanium-David Guetta

Voila dat zijn ze. Maar ik ga nu slapen want het is al laat. Slaapwel XXX


Reacties:

1 2

WTlover
WTlover zei op 2 maart 2013 - 16:53:
@Hermelien
inderdaad, letten op je gramMatica
@dramaelf
Ik vind het wonderschoon! Ga zo voort!


dramaelf
dramaelf zei op 23 feb 2013 - 10:14:
dank je ben blij dat zoveel mensen het leuk vinden terwijl het maar een probeerseltje was. XXX


Hermelien
Hermelien zei op 22 feb 2013 - 18:16:
Het heeft echt een unieke sfeer,
ik heb alleen moeite met alle kleuren en tierlantijntjes omdat het niet proffesioneel overkomt maar ik begrijp en respecteer je keuze dat jij het schrijft alsof je een echt dagboek in handen hebt.
Anyhow je moet wel letten op gramatica én vooral zorgen dat er geen Vlaamse woorden meer in voorkomen.
Maar het heeft zijn charme en ik weet niet waarom
maar toch heeft het iéts c:
Kus


Aimeery
Aimeery zei op 21 feb 2013 - 13:11:
Gaaf! Snel verder


dramaelf
dramaelf zei op 21 feb 2013 - 10:19:
merci