Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 01~ Spectakel

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

24 feb 2013 - 12:35

337

5

280



01~ Spectakel

Een spectaculair einde van een concert, maar als 1D onderweg is naar de écht afsluiting, word het de afschuwelijkste afsluiting die 1D ooit hadden kunnen bedenken...

Ik sta bijna te gillen van opwinding, als het eindspectakel zich start van het One Direction concert. ,,OH MY GOSH! OH MY GOSH!´´blijf ik zeggen tegen mijn BFF, die naast mij staat te swingen. Ze zingen als afsluiting ´Kiss You´ en ze hebben vuurwerkerbij gehaald, en er mogen zelfs 10 fans meeswingen op het podium! Ik zing keihard mee en ik schrik me helemaal lam als Harry Styles mij het podium op trekt, en Zayn Malik Liv, mijn BFF, het podium op helpt. Ik glimlach breed naar Liv en ik ga uit mijn dak. Als het afgelopen is, loop ik blij met Liv naar buiten. ,,Bye Liv, tot over 4 daagjuhs!´´ roep ik en Liv sapt zwaaiend in de auto van haar moeder. Ik snuif de frisse lucht en ik doe mijn jas dicht. Ik loop langs de weg richting huis. Ik zie een vrachtwagen aankomen, die aan de kant van de weg parkeert. Hij parkeert alleen aan de verkeerde kant van de weg! Ik loop richting de vrachtwagen, en ik zie dat het een Engelse auto is. ,,Hallo! Dit is Nederland hoor!´´ mompel ik grimmig en ik wil verder lopen naar de vrachtwagen. Plots doemt er een busje op. ,,OMG! De 1D-tourbus!´´ zeg ik wanhopig en ik zie tot mijn afgrijzen dat de bus vol tegen de vrachtwagen aanknalt en er overheen vliegt. Ik duik opzij de struiken in. Als ik weer durf te kijken, zie ik een auto op zijn kop liggen. -Nee! Dit kan niet waar zijn!- denk ik bang en ik begin aan de portieren te rukken. Ze gaan niet open! Bang bel ik 1-1-2: EEN AMBULANCE! EEN BRANDWEER! EEN POLITIE! NU! oNGELUK GEBEURD OP DE LONDONLAAN! KOM A.U.B: NU! schreeuw ik door mijn mobieltje en ik wacht op het verlossende antwoord, wat ook komt. ,,Mevrouw, we komen er meteen aan!´´ hoor ik rustig en ik slaak een zucht. Ik hang op en ik kijk nog eens naar de auto. Ik hoor de sirenes al en ik begin te zwaaien met mijn armen.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 1 maart 2013 - 18:17:
Wat Carlijn zegt: die kleuren die zou ik afschaffen als ik jou was.
Verder... Je hebt de pech dat je iemand tegenover je hebt die zowel een EHBO-diploma als een lifeguarddiploma als diploma's van de reddingsbrigade heeft. Met andere woorden: er is mij 483x uitgelegd wat er moet gebeuren bij het bellen van 112. Als jij een beetje random in de lijn gaat gillen "OMFG IK HEB EEN AMBULANCE NODIG EN EEN POLITIEAUTO EN BRANDWEER" dan is er no way dat die mensen aan de andere kant luisteren. Waarom niet? Gott, iedereen kan wel opbellen en daarom vragen. Ze willen minstens weten wat er ongeveer gebeurd is en hoeveel slachtoffers er zijn en dan besluiten ze zelf wel wie ze sturen en hoeveel. In dit geval zijn er namelijk minstens zes à zeven slachtoffers - dat past nooit in één ambulance. En als er reanimatie is (en dat is niet ondenkelijk in dit geval), moeten er twee ambulances per slachtoffer. Tsja... (;\
Dabei: de ambulance komt niet binnen vijf seconden, if only that were true. Dush. Het is allemaal een beetje onrealistisch, zeg maar.


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 16:42:
Londonlaan in Nederland? (:

Ik ga snel verder lezen.

Tip misschien: Die kleuren maken het lezen niet makkelijker, het is zo fel.


KellyStyles
KellyStyles zei op 24 feb 2013 - 12:48:
Oeh lijkt me zeker een leuk verhaal!
Melding ?

Xx


1Dlover
1Dlover zei op 22 feb 2013 - 22:16:
omg ik ga ook lezen!


fallinlove
fallinlove zei op 22 feb 2013 - 17:54:
Ik ga lezen!!!