Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » love can change your life *finished* » hoofdstuk 15

love can change your life *finished*

22 feb 2013 - 20:55

817

2

206



hoofdstuk 15

Romy! We moeten praten! Zegt louis en kijkt me schuldig aan. ik schud mijn hoofd. Niall kijkt me aan en raad me aan; doe het dan ben je er vanaf ik ga wel naar liam. Zo als gezegd niall vertrok en ik bleef achter met louis. Daar zitten we dan, onderbreek ik de stilte. Het spijt me! Het spijt me van de stripclub, die kus en het spijt me vooral voor dat ik je al die pijn heb aangedaan! Zegt louis terwijl hij bijna begint te huilen. Denk je echt dat ik je terug neem nu dat je sorry hebt gezegd, antwoord ik. nee dat verdien ik niet, ik ben een sukkel geweest en dat weet ik! oordeelt hij. ik zucht diep. Wat nu? Vraag ik. ik denk dat het uit is, zegt louis teleurgesteld. Ik zie een traan over zijn wang lopen. Maar dat wil ik niet, ik wil bij je blijven, voegt hij er nog aan toe! Maar louis ik kan je niet meer terug nemen na wat je hebt gedaan! Zeg ik. hij knik. Kunnen we wel gewoon vrienden blijven? Vraagt hij voorzichtig. natuurlijk! Antwoord ik en geen hem een snelle knuffel. Precies op dat moment komt niall weer binnen. en hoe zit het nu tussen jullie! Vraagt hij meteen. Ik sta op en loop naar hem toe. Lou en ik blijven gewoon vrienden dat is het beste! Zeg ik en lach naar louis. Dan is het tijd dat ik maar weer is ga, zegt louis en doet zijn jas aan. oke uhm.. doei denk ik, zeg ik ongemakkelijk. Doei, zegt louis en trekt de deur achter zich dicht. Ik stort in elkaar en begin aan een eindeloos uur van tranen en spijt dat ik hem niet terug heb genomen. Dit is het beste, je hebt gedaan wat je moest doen! Probeert niall maar krijgt me niet bepaalt vrolijker. Ik weet hoe ik je vrolijk maak met mijn speciale horan shake! Roept niall. Even later komt hij terug met een dood normale milk shake. Ook al is het goed bedoelt. Hij rijkt me het aan. eerst wil ik niet ben misselijk van het huilen maar neem het toch maar aan. kijk me eens aan! zegt niall. Ik kijk op en zie nialls bezorgde blik. Waarom maak je je z’n zorgen? Louis is echt een zak geweest ik begrijp niet dat je verdrietig om hem kunt zijn, legt hij voorzichtig uit. Het is niet dat ik me zorgen maak meer dat ik hem heb gekwetst en, niall onderbreekt me voor ik verder kan gaan. Dat is zijn eigen schuld, hij gaat vreemd terwijl jij gewoon toe kunt kijken! zo zou ik je nooit behandelen! Ik knuffel hem en laat niet meer los. Waarom ben jij de enige waarop ik kan steunen, snik ik. en pia en maja dan? Vraagt hij. ze proberen het maar begrijpen bij lange na niet hoe ik me voel! Zeg ik en laat hem los. Ik wel dan? Lacht hij. kijk wat je voor me hebt gedaan, zij deden dat niet! vertel ik met moeite want ze betekenen toch heel veel voor me.

Inmiddels sta ik voor de spiegel. tijd voor mijn bed. Ik veeg de make up van mijn gezicht. Opeens staat niall achter me. Je ziet er veel beter uit zonder make up. Kun je het voor een dag weglaten! Stelt hij voor. Ik schud hevig mijn hoofd. Waarom niet? vraagt hij teleurgesteld. OMDAT IK ER DAN VRESELIJK LELIJK UIT ZIE! Schreeuw ik. wow, sorry ik wou je niet kwaad maken! Verontschuldigd hij zich. Nee ik… wacht ben ik knap? Dringt tot me door. Jaah je bent… wauw! Stottert hij. er verschijnt een lach op mijn gezicht. Dat… dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd, mompel ik voorzichtig. dat geloof ik niet kijk naar jezelf je ogen en je haar dat zo mooi valt over je schouders, kwijlt hij. nu niet overdrijven, zeg ik en loop naar de slaapkamer om te gaan slapen. Voorzichtig stap ik in bed gevolgd door niall die meteen achter me aan was gelopen. Wat ik vreesde ging hij verder maar dit keer om me te vervelen. Je zachte handen! gaat hij verder terwijl hij steeds dichter tegen me aan kruipt. Je volle lippen waar ik al zo lang naar verlang, slijmt hij en gaat boven me hangen. Het is best grappig om hem zo te zien uitsloven. Je grappen waar ik me dubbel om kan lachen! Zegt hij en neemt dezelfde positie aan die hij vanmorgen ook had. Je meent het! Antwoord ik en strijk met mijn hand langs zijn wang. Gewoon perfect! Schept hij op en komt dichterbij met zijn hoofd. Onverwachts zingt hij: BABY LET ME BE YOUR LAST FIRST KISS! Langzaam bewegen onze hoofden naar elkaar toe. De adrenaline giert door mijn lijf. Ik hem me nog nooit zo gevoelt. Ik kijk recht in zijn ogen. Die mooie blauwe ogen.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 10:11:
Ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het!!
Superverhaal raill maar dat klinly niet heel mooi.
X tamara


1Dlover
1Dlover zei op 22 feb 2013 - 21:31:
geweldig!