Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Uncle Thorin~The Hobbit » 2.

Uncle Thorin~The Hobbit

22 feb 2013 - 22:50

222

1

169



2.

Als Thorin de keuken binnengaat, met Kili en Fili luid schreeuwend achter hem, valt zijn oog op een klein briefje op de houten tafel. 'Kun je ook wat eten maken voor de jongens? Wat had je gedacht van pannekoeken? De ingredienten staan in de opslagplaats. -Dis' Hij voelt een zacht rukje aan zijn broek en ziet Fili naar hem opkijken. 'Wat staat er op dat briefje?' vraagt hij met een zacht stemmetje. 'Blijkbaar eten we pannekoeken vanavond!' zegt Thorin. Op dat moment springt Kili tevoorschijn van achter de deur en begint hij weer met zijn broertje te vechten, terwijl Thorin begint aan de pannekoeken.

Nu, Thorin is geen expert in koken dus hij is wel een tijdje bezig. Als de laatste pannekoek op het stapeltje ligt beseft hij dat het heel stil is in het huis. Hij dooft het vuur en loopt met de pannenkoeken naar de tafel, die hij snel dekt voor drie. Hij veegt zijn handen slordig af aan zijn broek terwijl zijn ogen naar zijn neefjes zoeken. Ze zijn nergens meer te bekennen en Thorin begint ongerust te worden. 'Kili!' Hij kijkt op elk plekje waar een kleuter zich zou kunnen verstoppen. 'Fili!' Niks. Hij gaat terug naar de keuken om te kijken of hij hen niet ergens over het hoofd heeft gezien. Nergens ook maar een teken van leven.


Reacties:


fantasyfreak
fantasyfreak zei op 25 maart 2014 - 19:36:
Leuk! kan je miss een melding geven als er een nieuw hoofdstuk is?