Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » op een dag.... » 008

op een dag....

23 feb 2013 - 21:07

183

2

155



008

Toen ik tuis aankwam bedankte ik Louis en ging naar binnen. Ik sprong snel onder de douce en daarna zette ik snel de nummers van Naill, Zayn en Harry in mijn telefoon. Ik was nog maar net klaar of er kwam iemand de trap oplopen. Ik had nog niets aan en had alleen een handoek voor me. Toen zwaaide de deur met een harde klap open en Bram stond in de deuropenning. zijn mond viel open enhij zwaaide de deur met een klap weer dicht. Snel rende ik naar mijn kleedingkast en trok een paars jurkje aan. Ik besefte me nu pas datik vanavond een etentje had met Bram en zijn familie en dat het maar een haartje had gescheeld of Bram had me naakt gezien. Ik riep naar Bram dat hij weer binnen kon komen en liep naar mijn badkamer om me op te maken.Ik hoorde Bram schreeuwen waar ik was en ik schreeuwde terug dat ik in mijn badkamer was. Een paar seconde later stond Bram in de badkamer en vroeg of ik klaar was en we liepen samen naar beneden.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 0:23:
LoL


fallinlove
fallinlove zei op 24 feb 2013 - 13:54:
GENANT!!! ik ga snel verder lezen