Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » op een dag.... » 010

op een dag....

23 feb 2013 - 22:13

204

2

138



010

Ik zat op de wc en ik bedacht me al dat ik hier niet de hele avond hier kon blijven zitten. Toen opeens hoorde ik de stem van Zayn zeggen: he baybe je kan daar echt niet de hele tijd blijven zitten hoor en we hebben je allenmaal al lang gezien. Zou je de deur ff kunnen openen dan kunnen we het er even over wat er vandaag allenmaal is gebeurd hebben. Ik maakte het slot van de deur los en liep de wc uit. Zayn begon te vertellen dat de jongens het gehad hadden over de briefjes die ze mij hadden gegeven en het al snel bleek dat ze alle drie op mij waren. Zayn zag dat de tranen in mijn stonden en hield op met praten. Naill kwam ook naar ons toe gelopen en vroeg aan Zayn of hij het verteld had. Zayn antwoorde niet maar vroeg aan mijn of ik weer gewoon naar de tafels kon komen en we liepen weer terug naar de tafels. We waren nog net niet bij de tafels toen Naill vroeg of ik morgen wat te doen had en zij dat hij me dan waarschijndelijk kwam ophalen en dat hij me daarvoor nog wel zou bellen.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 0:25:
LoL! Zayn mag niet met haar, HE'S MINE!!!!!!


fallinlove
fallinlove zei op 24 feb 2013 - 13:56:
AAWWWHH Niall is so sweet! But Liam is mine