Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 03~ Ziekenhuis

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

24 feb 2013 - 13:59

354

3

267



03~ Ziekenhuis

In het ziekenhuis...

Ik wacht in de wachtkamer met mijn chocolademelk. De zuster komt en ik mag naar de normale afdeling. Ik loop met de zuster naar Liam en Zayn. Ik ga op de rand van Liam's bed zitten, en ik kijk hem aan. Liam word op dat moment wakker en kijkt ook mij aan. ,,Waarom ben ik hier?`` vraagt hij. Hij is blijkbaar de scene in de Ambulance alweer vergeten. ,,Je hebt samen met de andere 1D-ers een autoongeluk gehad'' zeg ik zacht. Mijn ogen worden alweer nat en ik bedenk me dat ik deze nacht niks anders kan dat huilen. ,,Het komt wel weer goed'' zeg Liam zacht en hij pakt mijn hand vast. Ik krijp er even zacht in en ik snuif even. Ik merk dat ik moet gapen, dus ik ga naast Liam liggen. Ik val in slaap naast Liam -NAAST LIAM PAYNE!-...

Het is donker, ik zie geen hand voor ogen. Dan doemt er een vrachtwagen op, aan de verkeerde kant van de weg! Dan komt de tourbus van`1D eraan... Ik gil en ik duik de bosjes in. Ik kijk weer en ik zie de bus op zijn kop liggen.
,,NEE!``schreeuw ik en ik ren naar de bus. Ik ruk aan de portieren en ik bel
1-1-2. Ik hoor de sirenes al en de politieman komt naar me toe. Ik vertel alles en ga daarna mee de ambulance in. Ik zie overal bloed en ik val flauw...


Ik schrik wakker en ik begin spontaan te huilen. Die enge nachtmerrie ook! Ik draai me om en ik zie Liam niet liggen! Ik kijk bang om mij heen, en dan kijk ik naar de grond. ,,Onee! sorry Liam!`` roep ik als ik Liam verontwaardigd op de grond zie liggen. ,,Sorry dat ik je uit bed gooi, maar ik had zo'n enge nachtmerrie! ik help je wel even!`` zeg ik verontschuldigend en ik help Liam weer het bed op. Hij kan nog niet lopen en staan op zijn benen, dus voor zover het lukt, til ik hem op. Ik ga recht op zitten en ik kijk weer even naar Liam. Ik zucht diep. Waarom overkomt 1D dit?!


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 16:48:
auto-ongeluk is met een streepje. Anders spreek je het uit als au toon geluk.

Hahaha. Liam uit het bed meppen. Ze heeft wel lef!


1Dlover
1Dlover zei op 25 feb 2013 - 16:43:
wil je een melding geven als je verder bent?
ik vind dit echt goed!


fallinlove
fallinlove zei op 24 feb 2013 - 14:08:
Waarom overkomt 1D dit? Ik ben het helemaal met haar eens.
Maar Liam uit bed gooien dat kan echt niet
Als hij maar geen pijn heeft