Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 04~ Coma's en... Indruk?!

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

25 feb 2013 - 17:31

312

4

252



04~ Coma's en... Indruk?!

What do you think by the word 'coma'? ENDLESS SLEEPING! Sure... ''Whats going on?!''

Ik zit nog rustig op het bed naast Liam, als Liam plots een schreeuw geeft. Ik kijk vlug in de richting waarnaar hij begint te wijzen. Daarna valt zijn hand omlaag en constateer ik dat hijis flauwgevallen. Ik kijk nog eens op en ik zie wat hij bedoelt: Uit de neus en de oren van Zayn komt bloed! Ik begin te duizelen, en ik grijp de rand van het bed. Ik roep de zuster en ik kijk met bange ogen hoe ook Zayn naar de intensive-care word gebracht. ,,Liam?`` zeg ik daarna zacht en ik tik tegne zijn wang tot dat hij weer bijkomt. ,,Wat is er gebeurt?'' vraagt hij verward. ,,Je viel flauw omdat je bloed zag...`` zeg ik en ik help hem overeind. Ik voel mijn ogen nat worden en ik kruip tegen Liam aan. ,,Ik weet het echt niet meer, langzaam beland iedereen in coma...``zeg ik zacht en er rolt een traan over mijn wang. Liam slaat een arm om mij heen en veegt de traan zachtjes van mijn wang. Ik schrik een beetje als hij dat doet, want dit gebeurt altijd vlak voor een...KUS! Maar inplaats daarvan begint hij gelukkig te praten. ,,Isabella, het komt vast wel weer goed...``zeg hij, maar ik hoor de lichte twijfel in zijn stem. Dan gebeurt het... Liam buigt naar voren en zijn lippen raken zacht de mijne. Ik zoen hem terug en ik houd mijn hand op zijn rug. Plots voel ik Liam slap worden! Ik haal mijn hoofd terug en ik kijk met grote ogen naar Liam. Hij begint te gorgelen en zijn ogen draaien weg. ,,HELP! ZUSTER?!`` roep ik bang en ik probeer hem neer te leggen op zijn bed. Dan komt de zuster die hem meteen weg rijd naar de intensive-care. Ik laat me op de grond vallen en ik begin hardverscheurend te huilen. Nu is iedereen in coma...


Reacties:


Ashley1D zei op 20 juli 2014 - 22:46:
Pleas normaal kleur of die blauwe die zijn duidelijk

Maar superleuk verhaal!! Love it

-x-


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 16:50:
Één tip:
Het is een beetje onwaarschijnlijk dat het ineens gebeurd, als hij van te voren nog helemaal bij zijn verstand zit.

Ik ga snel verder lezen, want ik vind het echt een leuk verhaal. Mede ook omdat ik dus zelf een ongeluk gehad heb.


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 7:18:
Wow heftig!! Ik ga snel verder lezen


1Dlover
1Dlover zei op 25 feb 2013 - 18:07:
oh my gosh heftig!
als je inspiratie heb ga dan plz snel verder!