Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » fifteen.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

27 feb 2013 - 19:13

972

4

253



fifteen.

Ik zak tussen Niall en Zayn op de bank. Er staan al vijf glazen drinken op de tafel. Zayn en Liam zijn aan het discussiëren wat we morgen gaan doen. Zayn is er van overtuigd dat we naar een pretpark gaan. Liam denkt van niet; hij hoopt van niet. Niall zou nooit een dagje pretpark kunnen plannen zonder problemen. Niall zit met een tevreden grijns te luisteren. Ik kijk naar Harry, hij haalt zijn schouders op als hij ziet dat ik kijk. Een beetje betrapt draai ik mij hoofd weg. “Waarom wachten jullie niet geduldig af?” vraag ik. “Ja, ik vind die grijns op het gezicht van Niall irritant worden.” zegt Harry. De grijns op Niall zijn gezicht wordt groter. Harry pakt een kussen van de bank, en gooit die tegen Niall aan. Zayn schiet in de lach, en krijgt een kussen tegen zijn gezicht. “Oh, dat had je niet moeten doen.” zegt hij dreigend, en pakt twee kussens vast. Ik sta op, en ga bij Harry op de leuning zitten. Voor e het weet ben ik het mikpunt. Zayn gooit een kussen tegen Niall aan, en met de andere begint hij Niall te slaan. Niall gooit het kussen terug naar Zayn, maar Zayn bukt, waardoor het kussen tegen mij aan komt. Ik pak het vast, en begin met het kussen op Zayn zijn hoofd te slaan. “Mijn haar.” gilt hij dramatisch, en iedereen schiet in de lach. Hij draait zich om, en wil het kussen pakken, maar ik laat het niet zomaar los. Ondertussen is Niall als een gek Zayn aan het aanvallen met het kussen. Zayn trekt ineens super hard aan het kussen, waardoor het uit mijn handen schiet. Ik val achterover, op Harry zijn schoot. Een lachend gezicht hangt boven mij. “Lig je lekker?” vraagt Liam. Oh, die is er ook nog. Nog geen seconden later heeft hij ook een kussen tegen zijn gezicht aan. “Ja, eigenlijk wel.” antwoord ik, een beetje laat. “Dan blijf je liggen.” zegt Harry, en knipoogt. Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. “Ik wil ook liggen.” zegt Zayn met een babystemmetje, en laat zich op mij vallen. Een zucht verlaat mijn mond, en ik zie het gezicht van Harry vertrekken. Niall grijpt deze kans, en begint met twee kussens op ons in te slaan. Liam staat ook op, en komt Niall helpen. Ineens draait Niall zich om, en wil Liam gaan slaan. Maar hij mist, en ineens klinkt er gerinkel. “Fuck.” roept Niall, en Liam en Harry schieten in de lach. Zayn gaat recht op zitten, en schiet ook in de lach. “Wat is er? Wat was dat?” vraag ik, mezelf er van bewust dat ik de enige ben die van niks weet. “Niall, kussen, tafel, ik.” Liam probeert het uit te leggen, maar hij moet zo hard lachen dat er niet meer dan een paar woorden uit zijn mond komen. Zayn staat op, waardoor ik recht kan gaan zitten. Ik ga overeind zitten, en ik zie een grote bende. Er ligt een grote plas cola, en in de plas liggen vijf kapotte glazen. Ik schiet ook in de lach. Zoiets krijgt alleen Niall voor elkaar. “Is dit een voorproefje voor morgen?” vraagt Harry. “Ik hoop het niet.” proest Liam. Na enkele minuten gelachen te hebben is iedereen weer een beetje gekalmeerd. “En nu?” vraagt Zayn. “Opruimen natuurlijk.” antwoordt Liam. “Ik kan niet meehelpen, er zit iemand op mij.” roept Harry snel, en slaat zijn armen om mij heen. “En ik.. uh.. kan.. ook.. niet.. uh.. meehelpen.. want iemand heeft mij.. uh.. vast..” mompel ik, en kijk naar den handen van Harry. Harry trekt mij naar achteren, en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. “Ik help wel even.” zegt Liam. Ik doe mijn ogen dicht. Ergens vaag op de achtergrond hoor ik de andere drie jongens de troep opruimen. Veel krijg ik er niet van mee, ik ben veel te druk met dit moment. Zal ik mijn handen op zijn handen leggen, of is dat raar? Is het raar als ik nu mijn hoofd een kwart slag draai, en mijn lippen op zijn wang druk? Ik voel zijn adem op mijn wang. Als ik nu mijn gezicht een kwart slag draai, dan zijn onze lippen enkele millimeters van elkaar verwijderd. “Waar denk je aan?” wordt er in mijn oor gefluisterd. Ik draai mijn hoofd een kwart slag, en voel zijn adem op mijn lippen. Ik houd mijn ogen gesloten, en wacht een paar seconden. Er gebeurd niks. Ik doe mijn ogen voorzichtig open, en kijk in zijn ogen. Mijn hart klopt in mijn keel. Hij likt met zijn tong over zijn lippen. Ineens voel ik iets nats tegen mijn wang aan komen. Ik schrik op, en ga met mijn hoofd naar achteren. Ook Harry schrikt. “Gadverdamme.” roept hij, en veegt met zijn hand over zijn wang. Ik doe hetzelfde. Liam staat lachend toe te kijken. Waar sloeg dat nou weer op? Wat was er gebeurd als Liam het doekje niet had gegooid. “Godverdomme.” roep ik, meer omdat we onderbroken werden dan omdat ik een vies doekje tegen mijn wang kreeg. “Wat waren jullie aan het doen?” vraagt Liam met een grote grijns op zijn gezicht. “Hij vroeg iets, en ik wilde net gaan antwoorden.” mompel ik, in de hoop dat het geloofwaardig klinkt. “Oh, daar leek het anders niet op.” antwoordt hij, nog steeds grijnzend. “Waar leek het dan op?” vraagt Harry. “Niks, laat maar.” mompelt Liam verlegen. “Ik ga slapen, morgen wordt waarschijnlijk een vermoeiende dag.” gaat hij verder. “Ja, ik ook.” zeg ik snel. Ik durf niet alleen achter te blijven met Harry. “Welterusten.” zeg ik, zonder Harry aan te kijken, en ik loop achter Liam aan naar boven. Ik kleed me snel om, en ga in mijn warme bed liggen. Al snel val ik in een onrustige slaap.


Reacties:


misseseem
misseseem zei op 1 maart 2013 - 17:48:
snel veder!! super mooi geschreven

Xx


Bodine
Bodine zei op 26 feb 2013 - 4:19:
Whoeeee next (:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 25 feb 2013 - 20:19:
Ja ja.
Ik geloof niks van die smoesjes van Harry.
Hij wil Louis ook gewoon vasthouden en bij zich hebben.

Mijn vervolg:

Louis kon niet slapen dus hij ging naar beneden. Harry kon ook niet slapen dus ging ook maar naar beneden. Daar komen ze elkaar tegen. Louis bukt om iets uit de koelkast te pakken en dan staat opeens Harry achter tegen hem aan. Harry buigt zich over Louis heen, Louis voelt zijn adem langs zijn gezicht. Harry drukt een kus op de wang van Louis pakt dan iets uit de koelkast en staat weer rechtop. Louis pakt ook snel iets en leunt dan nonchalant tegen het aanrecht. Harry heeft een sneaky grin op zijn gezicht. En Louis staat er overdonderd bij. Harry loopt langzaam in de richting van Louis en begint hem dan te zoenen. Louis is nog steeds overdonderd, maar laat het wel toe. Dan stopt Harry ineens en loopt hij naar boven terug naar zijn bed. Louis blijft achter. (:

xx snel verder, want ik ben benieuwd naar jouw idee!


Faylinn
Faylinn zei op 25 feb 2013 - 19:58:
wauwieie vet mooi geschreven.

alweer een bijna super moment samen met hazz, moet Liam het weer verpasten. nja zo bedoelde hij het natuurlijk niet.

louis...nee je MOET juist wel alleen met harry zijn. dan kunnen er toch goeie dingen gebeuren?

snel verder