Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 05~ Never wake up?

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

25 feb 2013 - 19:36

350

4

228



05~ Never wake up?

Worden de bandleden nog wel wakker? Of blijven ze voor altijd in coma... Zet in een reactie wat je ervan vond en eventueel tips :)

Ik lig op de grond en ik huil hard met schokken. Er komt een zuster die me helpt opstaan en me een bekertje chocolademelk aanbied. Ik knik en de zuster haalt een bekertje chocolademelk voor mij. Ik ga op het bed van Liam zitten en ik staar naar de vloer. Dan komt de zuster terug met het bekertje en ik pak hem met trillende handen aan. Voorzichtig neem ik een klein slokje en ik bedank de zuster zacht. Ik kijk na nog een paar kleine slokjes op de klok, en ik zie dat het 5 uur in de ochtend is. Ik drink mijn bekertje leeg en ik ga liggen op het bed. Ik val in slaap...

Ik zit in de ambulance, er is overal bloed! Ik huil en ik zie hoe iedereen naar zijn afdeling word gebracht. Dan word alles zwart... Ik word weer wakker en ik zie Zayn met bloed uit zijn neus en oren! Dan word weer alles zwart... Ik word weer wakker en ik voel hoe Liam me kust. Ik leg mijn hand op mijn rug, en ik voel opeens Liam slap worden. Ik haal mijn hoofd terug en ik zie en hoor Liam gorgelen. Zijn ogen draaien weg en ik geef een schreeuw. Dan word alles alweer zwart...

Ik word met een schreeuw wakker. Ik begin te huilen en met een wazige blik kijk ik naar de klok. Het is 9 uur. Ik hoor tussen het huilen door mijn maag knorren, en langzaam stopt het huilen. Ik sta op en moeizaam loop ik naar de hal. Ik zeg tegen de mevrouw dat ik op de hoogte gehouden wil worden op de veranderingen van Liam Payne, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Niall Horan en Harry Styles. Daarna loop ik naar de kapstok en pak ik trillend mijn jas. Ik loop naar huis langs de weg waar het ongeluk is gebeurt... Ik zie er erg tegenop, maar ik ga toch. Op het ''plaats delict'' blijf ik even staan. Ik zie de remsporen nog! Er rolt een traan over mijn wang en ik snuif even. Dan loop ik weer verder naar huis.


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 16:52:
Ach errum. Het meisje.

Terug komen op "plaats delict" zoals jij dat noemt, is echt moeilijk. Vooral als er nog iets herkenbaars is.
Wij hebben op onze plaats een gat in de boom. Daarom herkennen wij het.


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 7:20:
Geweldig!!!!! Ik ga echt snel verder lezen!!!


NiallLover
NiallLover zei op 25 feb 2013 - 20:31:
Oeh je schrijft goed !!
Ga snel verder !!


1Dlover
1Dlover zei op 25 feb 2013 - 19:39:
ik kan niet wachten to morgenXD