Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » het begin

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 22:16

258

3

313



het begin

Kennis maken met valerie,
Nederlands,
18 jaar,
stenge ouders,
doodnormaal dus (tot nu toe)
Valerie,
Trillend loop ik het trapje van het podium op, nu moet ik het doen nu moet ik echt maken. De eerste noten van next to me, beginnen te spelen. Nog een keer adem ik diep in, en dan begin ik te zingen. Gelukkig gaat alles goed, ik geef alles. Ik weet dat het maar een klein concertje is in een klein winkelcentrum, maar voor mij is dit het begin. Als ik de laatste regel heb gezongen krijg ik een staande ovatie. Ik voel een grootte glimlach op mijn gezicht komen, ik loop het trapje weer af. Er gaat een goed gevoel door me heen, ze vonden me goed. Als ik weer in het public sta om der rest te horen, word er opeens op mijn schouder getikt. Ik draai me om en er staat en man van ik schat ongeveer 50 jaar, “zou je even met me mee willen komen?” vraagt de man. Hij ziet er wel vertrouwelijk uit, ik knik en loop achter de man aan. We lopen weg van het concert, ergens in een hoekje vlak bij de hema stopt hij. “ik heb je horen zingen, en uhhm het was nogal goed”, wou dat was wel aardig van hem.”duss, een goede vriend van mij heeft een platenmaatschappij en ik denk dat hij jou wel wil hebben”, een schok gaat door me heen. Dit is waar ik altijd van droomde, ik wil zooo graag beroemt worden dat lijkt me echt geweldig. “dat lijkt me geweldig!” roep ik uit.


Reacties:


Daantjexx zei op 7 maart 2013 - 7:29:
Best leuk!!


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:15:
Leuk ik ga snel verder lezen


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:02:
toppie meid!