Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » hotel

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:35

604

6

382



hotel

‘een week later’
ik sta in de studio, wachtend op het teken. Het teken dat ik kan gaan zingen, ik krijg mijn eigen single. Hij heet unfair, ik heb het zelf geschreven. En nu mag ik hem opnemen, ik hoop dat het iets word. Een man achter het glas steekt zijn duim op. Dat is het dat is het teken, de muziek begint te spelen. Ik zing zo goed en zuiver mogelijk, ik hoef maar 2 stukjes overnieuw te doen. Dat ging dus redelijk goed, ik pak mijn flesje water en neem een paar slokken water. Ik ben nu in engeland, daar woonde de man die mij aansprak. Hij heet pascal, en hij komt vaak in nederland. De plaatenmaatschapij van zijn vriend frank heet fysta, er zijn best wel veel bekende mensen bij die maatschappij begonnen. Super vrolijk loop ik de studio weer uit, op weg naar mijn hotel. Het hotel is maar 3 straten verder dus ik loop gewoon. Ik loop het hotel binnen, en stap de lift in. Ik druk op het knopje van de 9e etage, dan besluit ik toch maar weer terug naar 0 te gaan om te eten. ik zat rustig te eten in het restaurant van het hotel, als er ineens een hele horde gillende meisjes het hotel in stormt. Een paar bodyguards duwen een weg door de fans heen, en achter hen komen de 5 jongens van one direction aan lopen. Ik vind het allemaal niet zo bijzonder, het zijn ook maar gewoon mensen. Ik sta op en loop maar weer terug naar de lobby daar is het tenminste wel lekker rustig, ik ga op de bank zitten en mijn blik valt op een stapel foldertjes op de tafel. Ik pak een van de folders en kijk er naar, het is een folder van dit hotel. Er staan allerlei dingen in ook dat er hier blijkbaar een tv ruimte is waar films worden gedraaid enzo. Ik kijk achterin de folder naar de plattegrond, en kijk waar ik heen moet. Dan leg ik de folder weer terug en loop ik de goede richting uit. In de tv ruimte is het super rustig, er zit alleen een enge gast met zwarte make-up op. Ik plof op een van de banken, en concentreer me op de tv er staat een of andere horror film op. Ik ken de film niet, bijna iedere seconde word er wel weer een hoofd afgehakt. Na een tijdje naar het bloedbad gekeken te hebben, gaat de deur open. Er komen 5 jongens naar binnen gelopen, ik weet wie het zijn maar doe net alsof het 5 doodgewone jongens zijn. Ik voel dat ze naast me op de bank komen zitten, maar ik blijf me concentreren op de film. Ook al moet ik er bijna van kotsen, ik denk dat het voor hun veel fijner is als niet iedereen naar je zit te kijken. Na noch een tijdje naar het bloedbad kijken, kijk ik toch even opzij. De jongen met krullen die volgens mij harry heet, kijkt naar me. Als hij ziet dat ik zie dat hij naar me kijkt, draait hij snel zijn hoofd weg. Eigenlijk had ik dat niet zien aankomen, ik kijk verder. Louis zit met niall te vechten om een bak chips, harry kijkt nu blozend naar de tv, zayn kijkt naar de tv zijn gezicht ziet er uit alsof hij elk moment kan gaan kotsen en liam zit aan een reep chocolade te knabelen. Ik leg mijn hoofd tegen de zijkant van de bank, ik voel mezelf moe worden. Nog voor ik overweeg naar mijn hotelkamer te lopen val ik in slaap.


Reacties:

1 2

ilovehazza
ilovehazza zei op 8 aug 2013 - 15:24:
Ooh nialler is zo cute


Team1D
Team1D zei op 22 april 2013 - 7:42:
Spring op ze >
Oh god ik lijk net een 8 jarige


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 17 maart 2013 - 19:19:
Way to go girl Nice verhaal


1Dfan zei op 1 maart 2013 - 23:10:
leeeuuukk!!


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:17:
Wow, leuk!!!!