Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » harry

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:35

226

5

319



harry

Harry styles,
We lopen naar binnen bij de tv kamer, er zit een meisje. Ze kijkt niet op of om, ik ga zitten en kijk de naar de film die opstaat. Ik vind de film niet zo leuk, ik kijk naast me naar het meisje. Ze is behoorlijk knap, haar haar zit in een knot gebonden ze heeft hele mooie blauwe ogen. Iedere keer als er een hoofd word afgerukt in de film trekt ze een vies gezicht, dat maakt haar nog leuker. Opeens draait ze haar hoofd en kijkt ze recht in mijn ogen, snel draai ik mijn hoofd naar de tv. Als te film is afgelopen, zie ik dat het meisje in slaap is gevallen. Voorzichtig maak ik haar wakker, maar het lukt niet. Ze zou wel erg moe zijn, mmm wat moet ik nu doen? Ik laat mijn blik over haar lichaam glijden, in haar hand heeft ze een sleutel met 69 erop. Voorzichtig pak ik het meisje op en loop naar kamer 69, de jongens lopen lachent achter me aan. Ik weet dat zij weten dat ik haar leuk vind, dat weten ze altijd meteen. Ik stop bij kamer 69, en liam pakt haar sleutel uit haar hand. Ik loop de kamer binnen en leg haar voorzichtig op haar bed. Dan leg ik de dekens over haar heen en verlaat de kamer weer.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 22 april 2013 - 7:44:
Wahahhahaha ze gaat denken als ze wakker is WTF kan ik toveren ofso


CrazyAnnx
CrazyAnnx zei op 17 maart 2013 - 19:21:
Durp ze zal vast wel wakker worden en denken: WTF hoe kom ik hier???
Ahwwz Sweet harry C:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:18:
AAAAWWWWHHH!!! That's so cute!!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 25 feb 2013 - 22:45:
69 ^^


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:11:
Oehwww! CUTEE