Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » het concert

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:36

479

2

312



het concert

Valerie,
als ik wakker word heriner ik me niet meer dat ik naar bed ben gegaan, vreemt. Ik sta op en open de gordijnen, even knipper ik met mijn ogen om aan het licht te wennen. Vandaag is het zover, vandaag word mijn single uitgebracht. Ik moet zo naar een of ander groot plein in londen, er is daar een groot concert. Ik ben een van de hoofdoptredens van dat concert, daar ben ik erg trots op. Want er komen veel bekende artiesten zoals: katy perry, bruno mars, the wanted, ed sheeran, taylor swift, carly ray chapson, little mix en one direction. Dat laatste vind ik wel grappig, aangezien we ook in het zelfde hotel slapen. Langzaam aan begin ik al een beetje bekent te worden, mijn twitter acound heeft al zo’n blauw vinkje. Daar ben ik echt heel erg trots op. Ik loop naar de kast en pak er een strak licht blauw jurkje uit, ik heb die speciaal gekocht voor dit concert met natuurlijk een paar bijpassende hakken. Ik trek het jurkje aan en krul mijn haar, dan smeer ik een dikke laag foundation op mijn gezicht. Ook doe ik wat eyaliner en maskare op, hopelijk kan het er zo mee door. Ik open de deur van mijn hotelkamer, en loop de lange gang op. Ik loop naar de lift en druk op het knopje, ik sta minstens tien minuten te wachten tot eindelijk de deuren open gaan. Ik stap de lift in ik druk op nul, maar de lift stopt al bij 4 de deuren gaan open en er stappen 5 jongens de lift binnen. Ja je raad het al het is one direction, ze glimlachen naar me en ik glimlach terug. We krijgen niet eens de kans om even te praten ofzo want dan gaan deuren al weer open, ik glimlach noch even naar ze en dan loop ik naar de uitgang van het hotel. Het is vrij rustig bij de ingang iets wat ik niet had verwacht aangezien one direction hier slaapt. Ik trek mijn beanie nog iets verder over mijn hoofd heen en begin mijn tocht naar het concert plein, ik ging lopent het was toch niet zo ver. Bekent ben ik noch niet zo erg dus ik kan gewoon lopen, ik ben nog geen 3 meter van het hotel vandaan als er een auto naast me stopt. Het raam gaat open, het hoofd van liam steekt uit het raam en vraagt of ik met hun mee wou rijden. Ik stem toe en stap in, naast me zit harry hij glimlacht naar me. Ik glimlach terug, dan draai ik mijn hoofd en kijk naar buiten. Ik voel harry’s blik in mijn rug branden, en ik had gelijk als ik me omdraai kijkt hij nog steeds naar me. Hij bloost een beetje, ik glimlach. Het ziet er wel schattig uit bij hem als ie bloost.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:19:
Harry is ook schattig als hij bloost


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:13:
In love