Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » de zoen

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:37

452

2

310



de zoen

Harry,
shit nu ziet ze weer dat ik naar haar kijk, ik voel dat ik bloos. Shit ik haat dat blozen, nu kan ik het vast wel vergeten bij haar. Dan stopt de auto, ik stap uit en zie dat het al best druk is. We worden door een aantal beveiligers naar de achterkant van het podium begelijd. Het meisje –ik ben er trouwens achter gekomen dat ze valerie heet- bedankt ons voor het meerijden, en loopt dan door naar de meisjes kleedkamer. Ik loop een beetje doelloos achter de rest aan, ik kijk niet waar ik loop. Ik zit met mijn gedachten in valerie, haar blonde haren, haar prachtige blauwe ogen ze is perfect. Ik word uit mijn gedachten gehaald doordat ik keihart tegen een deur aanloop, ik vrijf pijnlijk over mijn hoofd heen. Achter me hoor ik gelach, louis en niall liggen helemaal dubbel. Ik zelf moet ook wel een beetje lachen om deze stomme actie. Snel loop ik door naar de kleedkamer, we moeten bijna. Alleen valerie moest nog voor ons, ik loop de kleetkamer weer uit en loop richting het podium. Daar staat valerie te wachten, ze trilt helemaal en ze amdemt snel veel te snel. Haar gezicht straalt angst uit, ik loop naar haar toe en leg mijn hand op haar schouder. Geschrokken kijkt ze me aan, “oh, harry jij bent het maar ik schrok al”. Deze opmerking deet me pijn, ik ben het maar niet belangerijk dus, of ik moest het juist goed zien dat ze me als vertrouwd zag. Ik weet het niet meer, “ben je zenuwachtig?” vraag ik om de stilte te verbreken. Eigenlijk een hele stomme vraag van me, je ziet zo dat ze zenuwachtig is. “ja, heel erg zelfs” zegt ze met een rilling in haar stem, ”nergens voor nodig, ik weet zeker dat het kan, je moet gewoon alles vergeten op dat podium en je gewoon hondert procent concentreren op het liedje” zeg ik om haar gerust te stellen. “dankje harry” zegt haar zachte stem, nu iets minder rillerig. Dan komt er een grootte gespierde man aanlopen, hij zegt tegen valerie dat ze het podium op mag. Ze slaakt een diepe zucht en loopt dan het podium op, ik heb haar nummer nog nooit gehoord dus ik ben erg benieuwt. De eerst noten beginnen te spelen, het is een vrolijk swingent liedje met veel uithalen. Haar stem is godelijk, iedere keer als ze uithaalt krijg ik kippenvel zo mooi. Dan is het liedje afgelopen, ze krijgt een staande ovatie. Wat totaal terecht was want het was geweldig, door het aplaus word ze helemaal rood zooo schattig. Dan draait ze zich om en loop met een glimlach het trapje van het podium af.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:21:
Harry!!! Je bent niet zomaar iemand


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:15:
WAUW! proficiat