Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » de zoen

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:38

838

2

404



de zoen

Valerie,
ik voel mezelf rood worden als iedereen gaat staan en klapt, dat zal er vast heel onprofesioneel uit zien. Ik glimlach en draai me om, ik loop naar het trapje toe. Het liefst zou ik nu helemaal uit me dak gaan, maar ik gedraag me maar gewoon. Ik geef de microfoon aan en vrouw die er om vraagt, dan loop ik door maar mijn voet blijft steken achter een snoer. Ik doe mijn ogen dicht en wacht op de harde vloer, maar dan voel ik 2 handen me stevig vastpakken. Ik open me ogen en kijkt recht in de groene ogen van harry, weer bloos ik. “dankje” zeg ik dan zachtjes terwijl ik weer op eigen kracht ga staan. “graag ge-“ verder komt hij niet liam trekt hem mee, waarschijnlijk moeten ze op. Ik glimlach nog een keer naar harry, en loop dan naar mijn kleedkamer. Ik schop mijn hakken uit en plof op de zachte stoel, dan pak ik mijn mobiel. Ik wil hem net ontgrendelen als er op mijn deur word geklopt, ik loop er naar toe en open hem. Ik ben verbaast als carly rew chapson voor me neus staat, “uuhhmm, hier achter is zegmaar een bar waar we met zijn alle wat gaan drinken, heb je misschien ook zin om mee te gaan?”. Wouw vroeg ze dat nou echt aan mij, ”natuurlijk gezellig”. Ik loop naar achter en trek mijn hakken weer aan, dan loop ik achter carly aan. We lopen een niet zo’n groote ruimte in, de muziek staat niet te hart maar ook niet te zacht gewoon goed. Achter de bar staat een dik vriendelijk mannetje, het is niet zo heel erg druk. Carly gaat bij taylor swift en nog wat andere meisjes staan, ik besluit daar dan ook maar bij te gaan staan. We praten met zijn alle wat over het concert en taylor lacht heel de tijd om dingen die niet grappig zijn. Gelukkig moet ze al snel weg, ik klets wat met carly en een meisje dat imke blijkt te heten. Ze zijn echt heel aardig, carly geeft me ook nog wat tips om op te treden enzo. Langzaam word het al iets drukker, er komen meer artiesten en ook mensen die ik niet ken. De muziek gaat harder en een paar mensen beginnen te dansen. Ik loop naar de bar en bestel een schotje, ik heb wel zin om me even te laten gaan. Ik giet het achterover en loop de dansvloer op, ik word in een schuurpartei getrokken en ik laat me er helemaal in opgaan. Dan dans ik nog met een paar jongens, en ook met een paar meisjes. Na een tijdje loop ik even naar de zijkant om even op adem te komen, naast me zie ik de jongens van one direction die gezellig met little mix aan het praaten zijn. Mij lijkt het ook wel leuk om in een band te zitten, dan ben je in ieder geval nooit alleen op dit soort feestjes of hoe je het ook noemt. Ik kijk naar hoe de jongens lachen om harry die en grap maakte over louis, louis geeft harry een speelse duw. Harry wankelt en houd zijn evenwicht niet, hij valt vlak voor mijn neus op de grond. Ik moet lachen en hij gelukkig ook, dan steek ik mijn hand uit om hem omhoog te helpen. Hij pakt hem aan, en hij staat op. Ik wil zijn hand weer loslaten maar harry houd mijn hand vast, dan trekt hij me mee naar de rest. Dit was zo onverwacht dat ik bijna struikel, maar gelukkig kan ik harry nog net optijd vastgrijpen. Louis vind dit erg lach wekkent en ligt hellemaal dubbel, ook de rest vind het wel grappig. Dan gaan ze verder met hun gesprek, het gaat over touren enzo. Iets waar ik nog helemaal niet mee bezig ben, nu voel ik me een beetje een bijbeentje. Ze praten en lachen om dingen waar ik eigenlijk helemaal niets van begrijp, ik kijk maar een beetje om me heen. Achter ons zijn ze druk bezig met dansen en schuren, aan de bar is het vrij druk. Dan kijk ik naar harry, iets aan hem tekt me aan. Hij lacht, zijn ogen stralen helemaal hij heeft het hier in ieder geval wel naar zijn zin. Dan ineens kijkt hij me aan, “zin om te dansen?” vraagt hij een beetje verlegen. ”ja, leuk” antwoord ik, hij lacht en pakt mijn hand. Dan trekt hij me de dans vloer op, en we beginnen te zwingen op de muziek. Na een tijdje komt er een rustig liedje, harry legt zijn handen op mijn heupen. Ik leg mijn haden in zijn nek, dit voelt echt fijn heel erg vertrouwd. Langzaam komen onze hoofden dichter bij elkaar, ik kijk recht in de prachtige groene ogen van harry styles. Onze lippen komen dichter bij elkaar, ik voel zijn adem. Dan raken ze elkaar, het is een zoen vol passie vol met engehouden gevoelens. Langzaam komen onze lippen van elkaar, harry’s lippen krullen op.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:24:
AAWWWHH SWEET!!!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:18:
Romantisch