Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » weg

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:38

220

2

270



weg

Harry,
ik voel mijn lippen opkrullen, ik ben zo blij met deze kus. De vlinders in mijn buik gaan helemaal tekeer, nu weet ik het zeker ik ben echt verlieft op haar. Langzaam bewegen we op de muziek, weer komen onze hoofden dicht bij elkaar en weer zoenen we. Dan hoor ik een flits, maar het kan me niets schelen nu mag van mij iedereeen weten dat ik verlieft op haar ben. Valerie trekt zich er ook niets van aan en gaat helemaal in onze kus op. De vlinders in mjin buik houden nu een feestje, langzaam stopt de kus. Ik kijk in haar mooie blauwe ogen en glimlach, dan tikt er iemand op mijn schouder. Ik draai me om en zie liam staan “ik wil julie moment niet verpesten maar we moeten naar paul”, ow ja shit we hadden een afspraak met paul. Ik zucht, “ik moet gaan” zeg ik geïriteert tegen valerie. Ze knikt, “mag ik je nummer” vraag ik dan, weer knikt ze. Ze pakt mijn mobiel uit mijn handen en zet haar nummer er in. “doei” zeg ik, “doei” zegt ze. Ik draai me om en wil weglopen, maar ze pakt mijn hand. Ze draait me om en drukt haar lippen op de mijne, “nu mag je gaan” zegt ze dan. Ik lach en loop dan weg.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:26:
PFFFF Waarom stoort Liam ze nou????


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:19:
GOOD!