Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » ongeluk

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:39

263

3

282



ongeluk

Valerie,
daar sta ik dan, aleen. Er staat nog steeds langzaame muziek op, iedereen is met iemand anders aan het dansen. Dan besluit ik maar naar huis te gaan, zonder harry is het hier niet zo leuk. Ik weet nu toch wel zeker dat ik harry echt leuk vind, ik loop naar de uitgang en ga naar het hotel. Dit keer wel lopent one direction was immers naar paul, ik keek op mijn mobiel terwijl ik liep. Op twitter stond een foto van mij en harry zoenent, louis had hem er op gezet ‘ze hebben het gezellig’ stond er bij. Ik moest er wel een beetje om lachen, gelukkig waaren de meeste reacties ook positief. Natuurlijk waaren er ook vervelende reacties, maar dat had ik ook wel verwacht. Als ik bij het hotel aankomt is het heel erg druk, iedereen gilt en wijst naar binnen waar 1D met paul staat. Ze lopen weg een van de vele deuren in, ik probeer me door de menigte heen te wurmen. Ik heb bijna de deur berijkt als een fan me bij de arm pakt, “blijf met je vieze handen van mijn hazza af” schreuwde ze in mijn oor. Voor ik het wist gaf ze me een trap in mijn maag, ik krimte in een. Toen gaf ze me een duw, ik stond niet stevig dus ik viel om. Ik lag midden op de weg, ik probeerde snel op de staan maar het was al te laat. Een auto knalde tegen me aan, ik rolde over de motorkap en kwam met een klap achter de auto terecht.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 23 april 2013 - 22:04:
Ga eens een end wildplassen ofso ik zou haar een harde bitchvuist geven boeit me niet of ze een fan


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:27:
BITCH!!! TRUT!!! Jij moet met je poten van elke 1D lid en Valerie afblijven!!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:21:
VUILE BITCH is die fan!!! ''blijf met je vieze handen van mijn hazza af'' ach flikker op