Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » bloed

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:40

237

2

311



bloed

het gesprek was saai, het ging alleen maar over meet and greats voor bij de tour. Ik zat er niet bij met mijn hoofd, ik zat met mijn hoofd bij valerie. Ik had haar gewoon alleen achter gelaten, en ze moest dan ook nog eens lopent naar huis. Ik ben de slechtste jongen die je maar kan verzinnen. “en wat denk jij” vraagt paul ineens, “uhhhmmm wat?”. Iedereen moet lachen behalve ik, er is iets met valerie ik voel het. Dan hoor ik ineens sirenes, uit reflex sta ik op. “wow, doe rustig streskonijn” zegt louis dan. Ik trek me er niets van aan en ren naar buiten, ik hoor dat de rest achter me aan komt. Als ik buiten kom begint iedereen te gillen, ik negeer het kompleet en loop naar de ambulance. Een paar mannen houden me tegen als ik verder wil lopen, ik kijk over de schouders heen en zie een meisje achter een auto op de grond liggen. Wat ik gevreest had was ook zo, het was valerie. “valerie”, schreeuw ik hart, ik duw de mannen opzei en ren naar haar toe. Dan kniel ik naast haar neer, mijn broek word nat van haar bloed. Ik voel dat er tranen naar beneden stromen. Ik pak haar hand vast, dan voel ik dat ze in mijn hand knijpt. Zachtjes knijp ik terug, “ik blijf bij je alles komt goed” fluister ik in haar oor.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:29:
Ahw! Harry is zo bezorgd!!! Valerie blijf bij hem


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:23:
Ahw! hij vind het niet erg dat zijn broek vies word