Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » liam

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:41

294

2

265



liam

Liam,
“valerie” schreeuwt hij heel hart, shit het was haar dus. Hoe kon harry dat weten? Hij is wel erg verlieft op haar als hij dat voelt. Ik zie dat harry de ambulance in stapt, snel kijk ik op de ambulance naar welk ziekenhuis ze gaan. Dan wurm ik me terug naar de jongens door de menigte heen, ik pak mijn autosleutels en stap in mijn auto. De jongens stappen ook in, de hele weg naar het ziekenhuis is het stil. Ik pakeer de auto zo dichtbij mogelijk, ik stap uit en ren bijna het ziekenhuis in. Ik loop naar de wachtkamer en zie daar harry zitten, het doet me pijn om het zo te zien. Zijn broek zit helemaal onder het bloed, zijn ogen zijn helemaal betraand en hij houd het tijdschrift wat hij leest ondersteboven. Ik ga naast hem zitten en sla mijn arm om zijn schouder heen, hij kijkt me aan en begint te huilen. Hij verstopt zijn hoofd in mijn schouder en mompelt iets als “het is verdomme allemaal mijn schuld”. “harry dat is niet waar het is niet jou schuld!”, zeg ik een beetje boos om het overtuigent over te laten komen. Hij antwoord niet en begint nog harder te huilen, zijn schouders schokken en hij snikt luid. Niall gaat aan de andere kant naast hem zitten en vrijft over zijn rug heen, een tijdje zitten we zo. Todat er een dokter naar binnen loopt, louis staat meteen voor zijn neus. “een van julie kan naar haar toe”, zegt hij heel rustig. Harry haalt zijn hoofd uit mijn schouder en staat op, hij loopt achter de dokter aan de deur uit. Fijn wij weten dus nog niets, alsof louis mijn gedachten leest zegt hij “fijn wij weten dus nog niets”.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:31:
Louis en Liam hebben ook het zijden draadje of ze zijn helderziend


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:24:
gedachtelezers