Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » ondersteunen

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:42

256

2

284



ondersteunen

Harry,
zenuwachtig loop ik achter de dokter aan, we lopen door een paar lange gangen die naar ziekenhuis stinken. Ik schrik als we door de deur lopen met de tekst intens op care er op, even word mijn luchtpijp dichtgeknepen. Ik wist dat het erg was maar zo erg dat dacht ik niet. Als ik de kamer in wil lopen waarschuwd de dokter me dat het schokkent kan zijn, dit maakt me zenuwachtig zou het nou echt zo erg zijn. Ik loop naar binnen en zie dat de dokter gelijk had, natuurlijk is ze nog steeds knap, maar er zit een zuurstuf slang naar haar keel, er zitten misschien wel hondert slangetjes aan haar vast en overal zit verband, schaafwonden of blauwe plekken. Ik krijg tranen in mijn ogen, ik loop naar haar toe en pak haar hand. Het was mijn schuld, het was mijn schuld dat ze hier lag. Ik had haar nooit daar achter moeten laten, ik had hier moeten liggen zij niet zij verdient dit niet. Ik leg mijn hoofd op haar bed en begin te huilen, dan hoor ik dat er iemand achter me komt staan. “gaat het een beetje menneer”, vraagt een zuster, ik hef mijn hoofd op en schud mijn hoofd. Want het gaat helemaal niet, ik ben stapelverlieft op dit meisje en nu ligt ze hier. Ergens waar ik hoopte dat ze nooit zal komen, “als je wil kan ik een van je vrienden hier naartoe brengen om je te steunen”. Ik knik, mijn vrienden kunnen me meestal goed steunen.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:32:
Zuster: GOOD JOB Laat die anderen maar snel komen


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:26:
lieve zusteer