Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » je bent een slechte vriend

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:43

391

3

313



je bent een slechte vriend

Liam,
ik loop achter de zuster aan, we lopen een paar langen gangen door. We gaan door de deuren met grootte letter intense of care er boven, ik schrik er wel een beetje van. we lopen door en komen bij een kamer, mijn oog valt eerst op valerie, het is verschrikkelijk haar zo te zien. Dan valt mijn oog op harry, hij zit op een stoel naast haar bed hij heeft haar hand vast en zijn hoofd ligt op haar bed ik hoor hem luid snikken. Ik sta even stil maar dan loop ik door, ik ga naast harry zitten, ik leg mijn hand op zijn schouders die helemaal schokken. Hij kijkt op zijn ogen zijn helemaal rood, ik zie dat hij helemaal kapot gaat van binnen. Weer verstopt hij zijn hoofd in mijn schouder, die nog nat is van daarnet. Ik sla mijn armen om hem heen en vrijf zachtjes over zijn rug heen. Ik kijk naar valerie, haar rechterarm zit in het verband, op haar gezicht zitten een heleboel schrammen, haar linker arm is een groote blauwe plek, een groote slang gaat haar keel in, een paar slangetjes zitten aan haar armen vast en een par lopen haar shirt naar binnen. Die klap was vast enorm geweest, de politie heeft al het een en ander onderzocht. Waarschijnlijk is ze geduwd, harry weet dit nog niet en ik weet ok niet hoe ik dat hem moet vertellen. Langzaam komt hij omhoog, ik wrijf de tranen van zijn gezicht af. “stil maar harry alles komt goed”, deze woorden stlede hem volgens mij wel een beetje gerust. Dan begint er ineens een apparaatje naast haar bed te piepen, harry word helemaal gek en begint van alles te roepen. Onder andere dat ik heb gelogen en dat ik een verschrikkelijke vriend ben en dat hij me niet meer hoeft te zien. Dan komen er dokters binnen en zeggen dat het goed nieuws is, harry zucht en stapt achteruit zodat de dokters bij haar kunnen. Ik weet dat harry niet meende was hij zei maar het heeft me toch geraakt, ik steunde hem zo ik deed zo mijn best en dan krijg ik dit terug. Dat hij zei dat ik een slechte vriend ben deed me pijn. Ik kan er even niet meer tegen, ik loop naar de deur en ga opzoek naar een koffieautomaat.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 23 april 2013 - 22:10:
Ik lach zo hard om jullie reactie's HAHAHAHA


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:35:
au!!! Harry je mag Liam niet pijn doen ook al heb je zelf verdriet


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:29:
ai, verdriet, dingen roepen die je niet meent, kwetsend voore Liam