Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » sorry liam

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 21:43

234

2

259



sorry liam

Harry,
de dokters doen de gordijnen dicht, ik heb spijt van wat ik tegen liam zei. Ik had hem pijn gedaan dat zag ik aan zijn gezicht, het liefst zou ik nu achter hem aan gaan maar ik blijf bij valerie. Hopelijk begrijpt hij dat ik het niet meende, ik snap niet waarom ik dat zei. Hij is juist de gene die me steund, zonder hem had dit nog zwaarder geweest. Dan gaan ineens de gordeinen weer open, de dikke slang is uit haar keel. Haar ogen zijn nog gesloten, maar dit voelt toch al veel beter, ik ga weer naast haar zitten en pak haar hand. Het schuldgevoel over liam blijft bij me, ik fluister in valeries oor dat ik zo weer terug kom, ik weet dat ze me toch niet hoort maar het geeft me een fijner gevoel. Ik loop de gangen op opzoek naar liam, ik vind hem ergens achter in bij een koffieautomaat. Hij zit op een stoel met een beker in zijn haden, hij zwijgt en kijkt voor zich uit. Ik loop wat dichter bij en begin met mijn exuses, “liam, ik ..ik het spijt me ik w-wou nnn-niet het spijt me”. Dan kijkt hij me aan, “het geeft niet harry, kom we gaan terug naar valerie”. Dit gaf me een opluchting, ik wou maar al te graag terug naar valerie. Ik glimlach, en samen lopen we terug naar valerie.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:37:
Good friends are hard to find but if you need them there always there for you


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 22:30:
good friends