Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 3

Listen to your heart

5 okt 2008 - 10:23

412

4

211



Hoofdstuk 3

De avond gaat vlug veel te vlug. Voor ik het weet is het bijna 12 uur en begint iedereen af te tellen. 3 2 1 WHOOOOH Iedereen gaat volledig uit zijn dak en begint iedereen 3 zoenen te geven. Ik hoor raar geluid van buiten komen. 'VUURWERK!' gill ik luid. Gevolgt door de hele bende ren ik naar buiten en bewonder het vuurwerk. Iedereen staat achter mij. 1 iemand komt naast mij staan. Uit mijn ooghoek zie ik zwarte haren. Per ongeluk raakt hij mijn arm aan. 'ow sorry' zegt hij lief. 'is niets' antwoord ik blozend. Ik word helemaal warm van binnen. Bestaat er dan toch zoiets als liefde op het 1ste gezicht. Ik heb nog altijd niet door dat we nog steeds in elkaars ogen aan het kijken zijn. Ook heb ik niet door dat het vuurwerk gedaan is en iedereen naar binnen gaat. We blijven in elkaar's ogen staren. Tot ik Bart hoor roepen 'komen jullie?' roept hij luid. Ik word uit mijn gedachten gehaald en kijk van Bart naar Bill 'ik denk dat we' 'ja is goet' vuld hij men zin aan. Een kleine blos verschijnt weer op mijn wangen. Eenmaal weer binnen is iedereen druk bezig goede voornemens voor het nieuwe jaar te verzinnen. Iedereen praat door elkaar. Ik doe teken naar Bart en Nicolas dat we naar boven kunnen. Ze knikken en ook Bill&Tom volgen naar boven. Ik zet boven in mijn kamer wat muziek aan. 'oke iemand moet terug naar beneden achter drinken,hapjes,glazen' zeg ik 'en IK ga NIET' voeg ik er nog lachend aan toe. Bart staat op en doet teken naar nicolas. Nicolas doet teken naar Tom en met zen 3en vertrekken ze naar beneden. Ik ga naast Bill op mijn bed zitten. 'Heb je mischien zin om morgen af te spreken?' vraagt bill zenuwachtig 'uhm ik wil wel maar ik kan niet ik heb afgesproken met vriendinnen om weg te gaan' antword ik zelf teleurgesteld. 'maar mischien overmorgen' zeg ik glimlachend. De teleurstelling in bill's ogen ebt langzaam weg en maakt plaats voor een kleine glimlach. Hij schrijfd iets op een papiertje en geeft het aan mij. Ik zie dat het een telefoonnummer is. Ik schrijf zelf ook mijn telefoonnummer op en geef het hem. 'om 1 uur aan de grote fontijn in het park?' vraagt hij. Ik knik dat het oke is. Dan komen de andere 3 jongens weer binne. Perfecte timing. Je zou bijna denken dat ze hebben staan afluisteren...


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:07:
mmm,, zeer verdacht,, zeer verdacht..
OOOOO wat schattig,, love at first sight..
TTTSSS<<< stoute stoute luistervinkjes
MOOOIII,, (gaat weer heel snel verder lezen)


Laine
Laine zei op 6 okt 2008 - 19:36:
Ahum:
- Jongens (meisjes trouwens ook ) die elkaar een teken geven, om dan allemaal weg te gaan, zodat jij met je 'geliefde' kan praten.
- En als ze dan ook nog met een perfecte timing weer binnenkomen...
IK VOEL NATTIGHEID *voelt op de grond onder zich*
Of toch niet...


Libra
Libra zei op 5 okt 2008 - 16:43:
haha iets zegt mij da ze da ook hebbe zitte doen
weiter bitte schatz
you know you want to
en nogmaals merci da ge die van mij der allemaal hebt opgezet e
Du bist ein Schatz!!
Kuss.


ananas
ananas zei op 5 okt 2008 - 14:49:
mss hebben ze dat ook gedaan!
snel het vervolg!
ik wil meer!