Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » wakker... of toch niet

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 23:52

433

3

364



wakker... of toch niet

Valerie,
ik deet zoveel moeite om mijn ogen te openen, of in iedergeval mijn hand een beetje te bewegen. Maar nee het lukt me niet, ik hoor harry iets in mijn oor fluisteren “ben zo terug”. Hij klinkt behoorlijk overstuur, nog een paar keer probeer ik te bewegen. Ja volgens mij lukt het, he shit nou doe ik het precies als er niemand in de kamer is. Ik wacht en wacht, ik voel mezelf moe worden en aangezien ik mijn ogen niet open kan doen val ik vanzelf in slaap. Als ik wakker word is het stil op de kamer, ik voel een hand op mijn hand. Met alle kracht die ik in me heb open ik mijn ogen, ik zie harry bij me zitten zijn hoofd ligt op mijn bed zijn ogen zijn dicht. Achter hem zit liam op een stoel, ook hij heeft zijn ogen dicht, ik probeer me te herineren wat er is gebeurt. Dan weet ik het ineens weer, ik snap niet waarom fans dat soort dingen doen. Fans willen toch juist dat hun idolen gelukkig zijn, dan moet je niet hun vriendinnetjes vermoorden. Ik kijk naar harry, heel zijn ogen zijn rood en nat. Zou de gehuild hebben? Om mij?, dan hoor ik ineens harry een beetje snurken. Het lukt me te glimlachen daardoor, het ziet er zoo schattig uit. Hij ziet er alleen wel heel verdrietig uit en dat is niet zo fijn om te zien, ineens gaan zijn ogen open. Eerst kijkt die me heel vaag aan, maar dan begint die bijna te gillen van blijdschap. Ik glimlach maar een beetje leuk mee, liam word ook wakker door harry en samen doen ze een vreugdedansje. Ik voel dat mijn oogleden weer zwaar worden en langzaam vallen mijn ogen weer dicht.
Liam,
ik word wakker van het gejoel van harry, ik kijk naar hem en dan naar valerie die haar ogen heeft geopent. Ik besluit met harry mee te doen, we doen samen een vreugede dansje. Valerie moet lachen maar dan ineens vallen haar ogen weer dicht, “shit” mompel ik. Harry ploft teluurgestelt weer op zijn stoel neer, misschien moeten we de volgende keer wat rustiger doen als ze wakker word zegt ie dan een beetje verdrietig. Ik zie dat er zich weer een traan vormt in zijn ooghoek, “hee harry niet huilen ze is in ieder geval even wakker geweest dat is toch fijn?”. Hij knikt maar kan zijn traan toch niet meer inhouden, snel veegt hij hem weg en pakt dan valeries hand weer vast. Nu word het wachten op de volgende keer dat ze wakker word.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 23 april 2013 - 22:15:
Omg wahahhahaahha ik zie alles opo een lachwekkende manier ik zie harry al helemaal shaken met zijn kop als een rocker en Liam die als een debiel om de grond ligt en draait als een dronkenlap


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:40:
CUTEE!!! And FUNNY!!!!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 0:13:
ahw, wat liefff , maar iderdaad: als er iemand net wakker word uit een coma, moet je niet een lawaaierige vreugdedans doen