Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » ik hou van jou

de zangeres(END)

25 feb 2013 - 23:52

392

2

311



ik hou van jou

Harry,
ik had het dus compleet verpest, ik moest met mijn stomme kop gewoon een beetje rustig doen. Nu is alles verpest, dalijk word ze nooit meer wakker allemaal door mij. Dan komt er een zuster binnen gelopen, ik vertel haar alles wat er is gebeurt. Gelukkig reageert ze heel positief en ze zegt dat ze naar de gewoone afdeling mag. Dat geeft me een groote opluchting, “mag ze dan ook meer bezoek?”. Vraagt ik vervolgens, “ja maar dan moeten julie het wel rustig houden”. Ik pak direct mijn telefoon en bel louis, ik vertel hem dat ze mogen komen als ze rustig doen. Hij is heel entousjast en belooft rustig te doen, ik ga weer bij haar zitten dit keer leg ik haar hand tegen mij wang. Ik geef er een kusje op, liam moet een beetje grineken daardoor moet ik ook een beetje lachen. “ik ben blij dat je noch kan lachen vriend” zegt liam dan. Ik wil antwoorden maar dan zwaait de deur open, louis komt overdreven sluipent naar binnen maar verstijft als hij valerie ziet. Even duizelt hij maar zayn pakt hem vanachter vast, “het was nog erger” zegt liam om het er nog even in te wrijven. Niall is ook helemaal in schok, een tijdje is het dan ook helemaal is stil in de kamer. Dan ineens knijpt ze in mijn hand, ik kijk op en zie dat haar ogen nog wel dicht zijn. Een zacht geluidje verlaat haar mond, ik begin te glimlachen en de rest ook. Heel langzaam stukje voor stukje gaan haar ogen open, ik knijp zachtjes en bemoedigent in haar hand. Dan zijn haar ogen helemaal open, er verschijnt een kleine glimlach op haar mond. “ik ga wel een dokter halen” zegt zayn dan, “ik ga wel mee zecht louis dan. Samen lopen ze de deur uit, ik kijk naar valerie ik verlies haar geen seconde uit het oog. Ik glimlach naar haar en ze glimlacht terug, ik zie dat haar mond open gaat om wat te zegen. Ik breng mijn oor naar haar mond toe zodat ze niet zo hart hoeft te praten, “ik hou van jou” word er in mijn oor gefluistert. Blijkbaar was het hart genoeg want liam en niall roepen “acchhh”. Ik glimlach en geef haar een kus op haar voorhoofd, dan zeg ik terug “ik hou ook van jou”


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 17:42:
so cute!!!!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 0:15:
LIEFFF i want more!!