Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 07~ ALIVE!

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 0:09

349

4

242



07~ ALIVE!

Zoek maar op Google Vertalen op wat 'Alive' betekent. Dan weet je ook wat Liam is ;)

Ik word wakker met een bonkend hoofd. ,,Wat is er met me gebeurt?`` vraag ik aan de zuster die naast mijn bed staat. ,,Je vriend Liam Payne had een hartaanval, en jij was ingezakt. Je bent toen met je hoofd tegen de muur geklapt.`` antwoord de zuster rustig. Ik probeer te gaan zitten, maar de zuster duwt me rustig terug. ,,Zuster, laat me lopen`` zeg ik een beetje boos en ik probeer weer rechtop te gaan zitten. De zuster houd me weer tegen. ,,Nee, je mag niet rechop zitten of lopen, je hoofd heefd rust nodig.`` zeg de zuster. ,,Maar ik moet weten of Liam nog leeft! wilt u dan alstublieft gaan vragen of hij nog leeft!`` vraag ik half huilend als ik denk aan Liam met de schokapparaten. ,,Dat zal ik doen`` zegt de zuster en ze loopt weg. Ik staar verdrietig naar het plafond. Even later komt de zuster terug met een lach op haar gezicht. ,,Hij leeft nog en is wakker uit zijn coma!`` zegt ze en ze steekt bevestigend haar duim op. ,,JOEPIE!`` roep ik blij en even vergeet ik mijn hoofdpijn. Ik ga rechtop zitten, en meteen voel ik de pijn weer. Dan bedenk ik me iets en vraag ik de zuster of ze een kussen achter mijn rug en achter mijn hoofd wil stoppen. Dat doet ze en even later kan ik rechtop zitten zoder dat hget pijn doet. ,,Wanneer mag ik naar Liam toe?`` vraag ik nu heel opgewekt. ,,Nou, ik adviseer om nog 1 uurtje in bed te blijven, daarna mag je wel naar hem toe`` zegt ze en ik blijf braaf liggen. Ik gaap, en ik val in een droomloze slaap. Als ik weer wakker word, bedenk ik me dat ik naar Liam mag, en ik stap mijn bed uit. Ik loop naar de normale afdeling en ik loop de kamer binnen. ,,LIAM!`` roewp ik als ik hem zie en ik ren naa hem toe. Ik omhels hem en ik druk een kus op ziijn lippen. ,,Je leeft nog!`` zeg ik zacht en ik kijk hem diep in zijn ogen.


Reacties:


ilove1D
ilove1D zei op 22 april 2013 - 18:45:
waauw, luf this story, snel verder met lezen


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:32:
AAWWWHHH Liam please remember!
Liam is wakker!!!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 16:57:
Ik denk dat Liam het niet meer zal herinneren dat hij haar gekust heeft.
Ben benieuwd.

De grammatica klopt niet overal. En dan voornamelijk bij de werkwoorden met een d, of een t op het einde van de stam.
Ik adviseer ze langer te maken, of het werkwoord te vervangen door lopen of smurfen, dan kom je er makkelijk achter.


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 0:14:
aaaawwwwww,
mijn hardaanval is wegXD