Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 08~ Louis???

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 13:05

339

3

204



08~ Louis???

Liam is wakker, maar wat doet Louis opeens? Praten als je in coma bent kan toch helemaal niet?!

,,Isabella!`` roept Liam en hij slaat zijn armen om mij heen. Ik druk nog een kus op zijn lippen, voordat ik naast hem op het bed ga zitten. ,,Wat ben ik blij dat je weer wakker bent!`` zeg ik bijna huilend van blijdschap. ,,Ik heb je zo gemist...`` fluister ik in zijn oor. ,,Ik jouw ook, ik werd wakker van hele pijnlije schokken...`` antwoord Liam. ,,Die schokken waren stroomstoten, je had een hartaanval die je godzijdank hebt overleefd`` zeg ik zacht en ik leun licht tegen Liam aan. Dan komt er een zuster binnen. ,,Mevrouw, meneer, jullie vriend Louis Tomlinson doet heel vreemd. Hij..Hij.. praat!`` zeg die verbaasd. ,,Zouden jullie even mee willen gaan naar hem? wij kunnen niet verstaan wat hij zegt`` vervolgt ze en ze maakt een uitnodigend gebaar terwijl ze richting de uitgang van de kamer loopt. Ik haal vragend mijn schouders op naar Liam, en ik help hem uit bed. Ik geef hem de krukken die naast het bed staan aan en samen lopen we langzaam achter de zuster aan. We gaan bij de hersenafdeling een kamertje binnen, waar Louis ligt, met allemaal slangetjes en draadjes aan zich vast. Ik schrik wel een beetje van het beeld. Ik ga naast Louis zitten op een kruk die de zuster voor me neerzet en ik houd mijn oor bij zijn hoofd. ,,hzz..zann..laibm..nale..isabla..`` hoor ik Louis plots mompelen. ,,Zeg het nog eens Louis`` fluister ik in zijn oor. Ik luister nog eens en nu hoor ik duidelijker ,,haaz..zian..laim..naile..isablea..`` ,,Haas? Zaaien? Lijm? Nail? Is blij ja?`` zeg ik verbaasd, maar dan beweegt Louis hoofd van links naar rechts. ,,Nee? Zeg het nog 1 keer, nog iets duidelijker. Dan hoor ik heel duidelijk ,,Haza..Zain..Liam..Nialer..Isabela..`` waarna hij zijn hand beweegt. ,,Hij zegt Hazza, wat de bijnaam van Harry is, Zain, Liam, Nialler, wat de bijnaam van Niall is, en... mijn naam! hij wil dat zijn vrienden hier zijn...`` zeg ik verbaasd. Louis maakt van zijn hand een vuist en steekt moeizaam zijn duim op. Vlak daarna opent hij moeizaam zijn ogen!


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:35:
AAAWWWHHH!!! That's cute and funny at the same time!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 17:00:
Lieve lieve lieve lieve schrijfster,
het is Zayn ipv Zain

Na gut,
je vergeet af en toe de hoofdletters. Gelukkig kunnen we daar overheen lezen (:

Ik ga snel verder lezen.


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 13:11:
aaawwww hij wil zijn vrienden!
snel gaaaa zijn vrienden halen!