Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » bloed

de zangeres(END)

26 feb 2013 - 14:21

308

2

273



bloed

Valerie,
hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en fluistert terug, “ik hou ook van jou”. ik weet zeker dat mijn glimlach nu van oor tot oor is, dan komen louis en zayn terug met een dokter. Hij stelt allemaal stomme vragen zoals hoe ik heet en wat er is gebeurt enzo, daarna wil die wat bloed afnemen. Maar ik ben doodsbang voor naalden, harry pakt mijn hand vast en ik knijp hem bijna fijn. Gelukkig is het snel voorbij en kan ik weer gewoon rustig gaan liggen, maar ik blijf harry’s hand vast houden dat voelt gewoon fijn. Dan word ik moei, iedereen gaat naar huis zodat ik kan slapen, maar harry niet hij blijft bij me. Zooo ontzettend lief! Ik schuif een stukje op zodat hij naast me kan komen liggen, eerst weigert hij maar dan komt hij er gelukkig bij liggen. Langzaam val ik in een diepe slaap, dan ineens schrik ik wakker. Ik krijg bijna geen lucht, ik adem zwaar en piep, ik krijg het warm en het gevoel dat ik dood ga. Ik hoest om te kijken of dat helpt maar nee als ik hoest komt er een enorme hoeveelheid bloed in mijn mond. Het ademen gaat steeds lastiger, en ik moet toch hoesten alles komt onder de bloed te zitten. Mijn ademt piept steeds luider, eindelijk word harry er wakker van. Eerst kijkt hij me geschokt aan, dan drukt hij op de rode knop naast mijn bed.
Harry,
ik druk op de rode knop naast haar bed, dan pak ik haar vast. Ze pakt me vast, en ze heeft een doodsbange blik in haar ogen. Dan voel ik haar greep verslapen, langzaam vallen haar ogen dicht. Ik begin te schreeuwen, dan komen er een heleboel dokters naar binnen gerent. Ik word aan de kant geduwd, ik loop de kamer uit en pak mijn telefoon.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:18:
Wow!!!!!!! Hartstilstand hierzo!!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 14:28:
WOW! ik heb een halve hartverzakking