Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » weg

de zangeres(END)

26 feb 2013 - 14:21

541

3

305



weg

Liam,
ik ben zo blij dat het weer een beetje goet gaat met valerie, harry leek zoo gelukkig toen ze bij kwam. Eigenlijk kennen ze elkaar nog niet zo goed, marr je kan wel zeggen dat harry van haar houd. Ik loop naar beneden en pak een boterham, zonder harry is het wel rustig hier. Dat neem ik terug als louis naar beneden komt, hij zet de tv zo hart aan dat ze in autralie ook mee kunnen genieten. Ik moet er wel een beetje om lachen, dan zet ik toch wel even de tv wat zachter. Ik plof naast louis op de bank, die zich helemaal in de tv heeft genesteld. Er staat nieuws op, het gaat de heletijd om valerie want die is natuurlijk al best wel bekent met haar nieuwe single. Dan gaat mijn telefoon, ik zie dat het harry is snel neem ik op.
“met liam”
“met harry, ze ze ik-k bl-bloedd en nu” hij klinkt behoorlijk overstuur
“rustig maar harry we komen er aan”
dan hang ik weer op, “louis kom we moeten naar harry”. Louis kijkt verschrikt op, ik loop naar de tafel en schrijf nog even een briefje voor de rest van de jongens die nog liggen te slapen. Dan loop ik der deur uit en stap ik mijn auto in met louis achter me aan, het is rustig op de weg. Het is dan ook zondag 9 uur s’ochtens. Ik pakkeer de auto en loop het ziekenhuis binnen, dan loop ik door de gangen op weg naar de kamer van valerie. Harry zit tegenover haar kamer op de grond tegen de muur, zijn shirt zit onder het bloed. Ik kniel naast hem neer, hij haalt zijn handen voor zijn hoofd vandaan en kijkt me aan. Weer is er pijn en verdriet in zijn ogen af te lezen, ik sla mijn arm om hem heen. “wat is er gebeurt?” vraagt louis dan, “ik werd wakker want ze was aan het hoesten, maar ze hoeste bloed en toen kreeg ze bijna geen adem dus ik drukte op dat knopje dat de zuster komt, en toen pakte ik haar vast en toen gingen haar ogen dicht” brengt harry stotterend uit. Een paar tranen stromen over zijn wangen, “en nu?” vraag ik. “ik heb geen idee, haar kamer deur is al de heletijd dicht er is niemand in of uit gekomen”. Zou dat goed zijn, of juist niet?, er komt een hoop geluid uit het kamertje gepiep en gepraat en af en toe geschreeuw. Iedere keer als iemand schreeuwt verstijfd harry, ik heb echt medelijden met hem. Het ging eindelijk weer een beetje goed met haar en dan moet er weer wat gebeuren. Dan gaat ineens de deur open, er loopt een dokter naar buiten zijn gezicht is niet vrolijk. “ze heeft inwendige bloedingen, voorlopig mag er niemand bij haar. Nu is haar toestand stabiel maar dat kan door het kleinste geluidje of beweeging worden verandert”, ik zie dat harry wit word. Dit is echt vreselijk voor hem, hij gaat kapot van binnen dat zie ik aan de manier dat die kijkt. De stilte die er nu heerst is verschrikkelijk, dan ineens staat harry op en slaat met zijn vuisten tegen de muur. Hij scheld een beetje en dan loopt hij weg.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 23 april 2013 - 22:42:
Stomme bitch its her fould (die fan)


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:20:
Harry niet huilen!!! Te laat ik zit al mee te huilen


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 14:30: