Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » zoenen

de zangeres(END)

26 feb 2013 - 14:37

361

3

302



zoenen

Harry,
ik loop richting het park, ik kan er niet meer tegen mijn hart klopt alleen nog maar voor haar. Ik wil met haar lachen, met haar huilen, met haar zoenen, leuke dingen met haar doen. Eigenlijk wil ik met haar alles doen, maar dat kan niet ik mag niet eens bij haar. Ik loop door het park heen en stop bij een bankje, ik plof neer op dat bankje. Ik kijk voor me uit, en het meer zwemmen een heleboel kleine eentjes. Normaal had ik daar vrolijk van geworden, maar nu niet. Dan komt er ineens een hond op me afgestormt, zijn staart kwispelt en hij sleurt een meisje achter zich aan. De hond springt over de bank heen en het meisje beland boven op me, ze bloost en staat snel op. “sorry” zegt ze verlegen, “geeft niet” zeg ik en ik help haar opstaan. Ze bloost nog steeds, best wel schattig. He wat denk ik nou, waarom vind ik haar schattig? “zin om wat te drinken?” vraagt ze dan ineens, ik weet niet waarom maar ik zei ja. Het meisje lacht en loopt richting de starbucks, nu kan ik er niet meer onderuit ik heb al ja gezecht. Ik bestel maar een chocomelk en praat wat met haar, ze vertelt wat over haar leven maar ik luister niet echt, ik zit met mijn hoofd in valerie. Ineens komt haar hoofd dichterbij, dan raken haar lippen de mijne, op een of andere manier kan ik niet tegenstribelen. Ik miste het zoenen, ik ga voledig met de zoen mee. Tot ik ineens geschreeuw naast me hoor, “harry wat the fuck, waar ben je in godsnaam mee bezig?!”. Ik schrik uit reflex sta ik op, naast me staan liam en zayn allebij geschokt. De koffie die op tafel staat valt om en iedereen kijkt naar ons, ik heb heeeel veel spijt van wat ik heb gedaan. Valerie ligt dood te gaan in het ziekenhuis, ik loop te zoenen met een ander. Liam kijkt me boos aan, ik kan er niet tegen en loop weg. Ik weet dat het fout is om weg te lopen van je problemen, maar ik zie geen uitweg meer.


Reacties:


jelkeloves1D
jelkeloves1D zei op 16 mei 2013 - 21:16:
ohhh stoute harry zip je lippen totdat ze weer wakker is


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:22:
Harryfoei! Maar ik kan het wel begrijpen hoe hij zich voelt


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 14:59:
HARRY=STOUT!

laat je girl niet stikken in haar eigen bloed!