Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 09~ Zayn???

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 14:53

295

4

255



09~ Zayn???

Nu zijn Louis en Liam wakker, maar whats happend with Zayn?!

Louis doet langzaam zijn ogen open en Liam en iuk kunnen wel juichen! De dokter waarschuwt dat we rustig moeten blijven, omdat hij nog terug kan vallen. Louis begint te grijnzen van oor tot oor. Plots betrekt zijn gezicht. ,,Z..Z..zayynn!`` roept hij bang en hij wijst naar de deur. Ik luister en ik hoor gehoest. Snel ren ik naar de kamer naast Louis en wat ik zie is onverdragelijk. Zayn is helemaal bleek en zijn handen liggen bij zijn keel. Hij hyperfentileerd bijna, zo lastig gaat het ademhalen. Dan zie ik dat zijn kussen opeens rood begint te worden. ,,DOKTER!`` schreeuw ik en ik kijk bang naar Zayn. Er komt weer bloed uit zijn oren en neus, maar deze keer hoest hij ook bloed. De dokters komjen aanrennen en nemen hem meteen mee. Na 5 minuten komt er een dokter aanrennen. ,,Zayn heeft een geklapte long, daardoor is er ook een belangrijk bloedva geklapt... Hij krijgt nu een spoedoperatie``zegt de dokter en hij gaat weer terug. Ik zak langs de muur naar beneden en zet het op een huilen. Mijn schouders schokken en ik maak veel lange uithalen. Liam komt binnen en vraagt waty er aan de hand is. Ik vertel alles en hij wankelt even bij het woord 'spoedoperatie'. Ik huil nog harder. Dan komt er weer een dokter. Aan zijn gezicht zie ik dat hij slecht nieuws heeft. ,,Zayn heeft te veel bloed verloren en we hebben te weinig bloed voor een bloedtransfusie...```zegt hij spijtig. ,,of we stoppen met de operatie, of 1 van jullie moet bloed doneren...`` vervolgt hij dan en ik kijk Liam bang aan. ,,Ik doe het!`` zegt Liam plots vastberaden. ,,Ik moet mijn vriend redden!`` Ik knijp Liam in zijn hand, en dan loopt hij weg met nde dokter...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:37:
LIAM HERO!!!!! Hoop dat het goed gaat met Zayn


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 17:04:
Natuurlijk sta je bloed af aan je vriend!
Niemand stopt een operatie van Zayn Javadd Malik. NIEMAND!

Oke, dit gaat waarschijnlijk hard klinken, maar zo bedoel ik het niet!

Naar mijn mening gaat alles te snel achter elkaar. Er zit weinig emotie in de hoofdpersoon. Je weet wel dat ze verdrietig is, omdat ze huilt. Maar we weten niet wat er écht in haar omgaat. En dat zou ik graag lezen.


RoozStyles
RoozStyles zei op 26 feb 2013 - 15:04:
SPANNEND!!!!!!! Door schrijven jij!!
How about Harry & Niall


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 14:56:
aaawwwww liam is zooo lief,
omg ik hoop dat zayn het overleeft!
en hoe gaat het met harry?
snel verder!