Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » de trein

de zangeres(END)

26 feb 2013 - 15:11

199

3

278



de trein

Zayn,
hoe kan hij? Ik snap hem echt even niet meer, het eene moment gaat die kapot van binnen omdat zijn meisje in het ziekenhuis licht en het andere moment zoent hij een ander. Ik zie dat liam boos is, en liam is niet vaak boos. “hoe kan hij godverdomme, dit verdient ze niet en dan loopt ie ook nog eens weg” schreeuwd hij boos. Hij had gelijk natuurlijk, maar ik moet hem kalmeren. “rustig liam hij is zichzelf niet, het komt wel weer goed met hem”, hij kameert een klein beetje. Ik loop naar de bar en bestel 2 koffie, dan kunnen we even bijkomen van de schokken achter elkaar.
Harry,
ik moest dit doen, valerie gaat het waarscheinlijk toch niet overleven en als ze dat wel doet is ze beter af zonder mij. De jongens kijken nu ook met afschuw naar me, dus wat had het voor zin om nog te leven. Ik kan er niet meer tegen, ik loop naar voren en tel tot 3, 1,,,,2,,,, verder kom ik niet. Niall houd me vast, waarom zijn de jongens altijd om de verkeerde tijd op de verkeerde plek. De trein zoeft voorbij, te laat nu springen heeft geen zin meer.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:23:
Harry, GEK!!!! Je springt toch niet zomaar voor de trein!


NiallLover
NiallLover zei op 26 feb 2013 - 15:34:
Nee dat is echt sneu !!!
Dat mag niet gek !!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 15:28:
harry mag niet dooddd!!! hij kan altijd nog met mij trouwen