Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » veraden

de zangeres(END)

26 feb 2013 - 15:59

446

3

268



veraden

Niall,
ik liep overstraat een beetje in paniek, ik heb het briefje dat op tafel lag gelezen. Ik ben zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gegaan, maar niemand mocht bij haar. Het was niet goed dat voelde ik, ik vraag me af waar liam harry en louis nu dan zijn. Ik voel mijn maag knorren, naast me zie ik een station mm daar hebben ze vast wel een automaat staan. Ik loop naar binnen en zie een hele groep mensen bij het spoor staan, ik loop er naar toe en zie harry staan. 1,,2,,, dan pak ik hem vast, net optijd de trein zoeft voorbij. Wat bezield die jongen, hij wil toch niet dood. Zwijgent kijkt harry me aan, in zijn ogen is verdriet en woede af te lezen. Zwijgent trek ik hem mee naar buiten, ik hou hem vast ik laat hem absoluut niet meer los. Ik loop naar ons gezamenlijke huis en open de deur, dan pas laat ik harry los. Er branden trannen in zijn ogen, “harry waarom?” vraag ik. “niall ik , ik ben het niet waard” stottert hij. Ben het niet waard hoezo, hij is heel de tijd bij valerie gebleven hij doet alles voor haar. “harry wat een onzin, je bent het beste vriendje wat valerie zich maar kan wensen”. “niall ik heb een ander gezoent”, wat hoe kon hij “verdomme harry waarom?”. Hij antwoord niet hij staart voor zich uit, er stromen tranen over zijn wangen heen, ik kan er niet tegen ik ga naast hem zitten en begin hem te troosten.
Valerie,
mijn keel doet pijn, langzaam open ik mijn ogen. Er is niemand in mijn kamer, de kamer is saai wit en leeg. Ik hoor wat apparaatjes piepen, en zie een heleboel slangetjes. Dan komt er een zuster naar binnen, ze glimlacht als ze ziet dat ik wakker ben. Dan loopt ze weer weg, even later komt ze terug met een dokter. Hij luistert naar mijn hartslag en kijkt met een echoapparaat in mijn buik, “waar is harry?” vraag ik zachtjes. De dokter haalt zijn schouders op, “ze zaten net op de gang maar ze mochten niet bij je naar binnen en toen zijn ze weggegaan”. Ik zucht, ik voel me een beetje in de steek gelaten. Waarom zijn ze weg? Nou ja eigenlijk snap ik het ook wel, ze hebben nog gewoon een leven. Ik probeer langzaam rechtop te gaan zitten, en het lukt! De dokter waarschuwd me wel dat ik rustig aan moet doen, maar dan laat hij met met rust. Ik zucht en kijk wat naar buiten, dan hoor ik gepraat van achter de deur komen. De deur gaat open en louis liam en zayn stappen naar binnen.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:26:
OEEH Als die jongens het vertellen zal Valerie gek worden of iets in die richting...


NiallLover
NiallLover zei op 26 feb 2013 - 16:14:
Aawh wat sneu voor Valerie !!
X


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 16:05:
als valerie het hoort over die zoen, en over die trein...