Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 11~ Vas Happenin

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 16:29

343

3

204



11~ Vas Happenin

^ wat zou er zijn? ^

Ik zit nog steeds te huilen, als er plotseling een dokter aan komt. Ik kijk hem verdrietig aan. Dan zegt de dokter ,,Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws...``. ,,Doe maar eerst het goede nieuws`` zeg ik en ik veeg mijn tranen weg. ,,Zayn heeft het overleefd! Tijdens de operatie heeft hij een donorlong gekregen, en we hebben het bloedvat weer geheeld.`` zeg de dokter en ik kan wel juichen. Ik omhels Liam en ik kijk daarna weer bezorgd naar de dokter. ,,Maar wat is het slechte nieuws dan?`` vraag ik. ,,Nou... we hebben een wond op zijn nek over het hoofd gezien bij Harry. Nu blijkt dat er een gevaarlijke bactirie in zijn nek zit... Hij zal misschien niet meer kunnen praten, omdat de bacterie zijn stembanden kan aantasten. Als we hem niet snel helpen, kan de bacterie nog meer organen aantasten. Het is een erg zeldzame bacterie, dus we hebben nog geen goed medicijn ontwikkeld.`` zegt de dokter dan. Ik kan wel door de grond zakken. Wat als Harry door die bacterie niet meer kan zingen en praten?! Hij kan niet meer in 1D, hij kan alleen contact maken met pen en papier... Ik begin zacht te huilen en Liam drukt me tegen zich aan. Ik leg mijn hoofd of zijn schouder en ik huil totdat al mijn tranen op zijn. Ik ga weer rechtop zitten en ik snuif even. ,,Het is allemaal te erg...`` mompel ik zacht. Dan komt er weer een andere dokter. ,,Jullie mogen naar Zayn toe.`` zegt hij en ik loop met Liam achter hem aan. Als we de kamer binnen komen, zit Zayn rechtop in bed: WAKKER! Hi heeft verband om zijn middel en hi kan alleen zijn armen, benen en hoofd bewegen. ,,Hoi Zayn! godzijdank heb je het overleefd!`` zeg ik en ik geef hem voorzichtig een knuffel, zodat het geen pijn doet. Dan zegt hij plotseling heel grappig ,,Vas Happenin?!`` Liam en ik schieten in de lach. ,,Je hebt je humor alweer terug`` grinnikt Liam en hij geeft Zayn een high five.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:40:
YESZayn heeft het overleefd!
Maar Harry. Hij moet zijn stem niet verliezen


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 17:08:
Woehoe Zaynn!

Waar is eigenlijk de familie van de jongens? Die worden ook altijd gebeld.
Vooral in zulke situaties.


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 16:32:
yeeeeeaaaahhhh zayn is wakkeeer!
maar what about harry? dalijk kan die niet meer zingen):