Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » regen

de zangeres(END)

26 feb 2013 - 16:56

318

3

292



regen

Liam,
het doet me pijn dat ze huilt maar we moesten het haar vertellen, misschien had ze het liever van harry zelf gehoord maar die komt hier niet heen. Die zit bij niall thuis, bang voor haar reactie. Die zoen kon ze volgens mij wel mee leven maar dat van die trein, ze gaat kapot. Ze wil harry zien, ze wil hem knuffelen terwijl hij leeft. Maar het kan niet, want iedereen moet de kamer uit ze mag morgen om 3 uur s’middags pas weer bezoek. De zuster duwd ons bijna de deur uit, ik loop door de lange gangen heen het ziekenhuis uit, de auto in en dan rijd ik naar huis.
Valerie,
dan lig ik weer alleen, aan de eene kant is het fijn dat ze het met hebben verteld, maar aan de andere kant doet het me heel erg veel pijn. Ik moet opzoek naar harry, ik wil hem knuffelen ik wil dat hij weet dat ik hem vergeef. Voorzichtig sta ik op, stapje voor stapje loop ik naar de deur. Ik zie er vast niet uit in mijn trainingsbroek en wijde shirt, ook ben ik make-up loos. Nu kan het me niet zoveel schelen ik moet harry vinden. Ik loop het ziekenhuis uit, door de lange en koude straaten heen. Eerst berijk ik het station, maar harry is daar niet meer. Dan ga ik terug naar buiten, het is nog kouder dan daarnet. Ik loop langzamer en langzamer, mijn energie raakt op. Ik ga op de stoeprand zitten en voel dat het gaat regenen, langzaamaan word ik helemaal nat. Ik ril en trek mijn knien op, ik raak een beetje in paniek. Wat moet ik nu doen?, ik ga zwaarder ademahalen. Ik ben aan het hyperfentileren, ondanks de regen krijg ik het bloedbenouwd. Het begint ook nog is te onweren iets waar ik doodsbang voor ben, mijn ademhaling gaat nog moeizamer en dan word alles zwart.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:29:
Harry, waarom was je niet in het ziekenhuis!!! Nu ligt ze op een bankje in de regen en in de kou


NiallLover
NiallLover zei op 26 feb 2013 - 17:18:
Aawhhh !!!
Dat is echt lief !!
Wil je alsjeblieft in een rap tempo nog een hoofdstuk maken ??!!
X


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 feb 2013 - 17:05:
AAAAHHH!!! strax gaat ze dood op de stoep, omdat ze Harry wil vertellen dat ze nog altijd van hem houd