Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » de zangeres(END) » liefde van mijn leven

de zangeres(END)

26 feb 2013 - 17:50

306

6

448



liefde van mijn leven

Harry,
niall ligt naast me hij slaapt, de andere jongens zijn nog weg. Dit is mijn kans, nu kan ik een einde maken aan het leven dat ik niet verdien. Ik loop naar buiten door de koude straten, het begint te regenen. Dan zie ik een meisje op de stoep liggen, als ik dichterbij loop zie ik dat het valerie is. Ze is helemaal doorweekt, haar ogen zijn dicht. Ik kniel bij haar neer en voel en haar nek of ze nog wel leeft, gelukkig doet ze dat. Ik trek mijn jas uit en doe hem bij haar aan, dan til ik haar voorzichtig op. Ik loop terug naar ons huis, ik open de deur en zie dat niall wakker is de andere jongens zitten ook weer in de kamer. Ze hebben een hevige discusie die volgens mij over mij gaat, ze schrikken als ze valerie zien. “oh my gosh harry wat is er gebeurt?!” roept louis, “ze lach op de stoep” zeg ik terwijl ik haar op de bank leg. Ik haal haar haren uit haar gezicht, langzaam gaan haar ogen open. ze glimlacht als ze mij ziet, haar handen steken naar vooren. Volgens mij wil ze een knuffel, voorzichtig geef ik haar een knuffel. Ze is kout maar toch voelt het warm. Ik voel dat haar schouders schokken, dit verdiend ze niet. Ik heb haar verdriet veroorzaakt, het is allemaal mijn schuld. Voorzichtig laat ik haar weer los, “harry, ik ik-k hou van je” zegt ze zchtjes. Dit deed me wat, ik heb een ander gezoent en toch houd ze nog van me! “ik hou ook van jou, valerie ik het spijt me zo”. Onze hoofden komen dichter bij elkaar en dan, dan zoenen we. Deze zoen was veel beter dan die met dat andere meisje, deze zoen was met de liefde van mijn leven.


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 25 juli 2013 - 1:13:
Heb 't hele verhaal gelezen! Echt een geweldig verhaal! Geweldig voor op m'n verjaardag! Love, de jarige Amy


Lotteimy
Lotteimy zei op 11 mei 2013 - 22:42:
Ilove the story, I love the end <3


Team1D
Team1D zei op 23 april 2013 - 22:56:
Omgg is dit het einde


Melding als je verder gaat!


fallinlove
fallinlove zei op 26 feb 2013 - 18:30:
AAWWWWHHHH Snel verder


NiallLover
NiallLover zei op 26 feb 2013 - 18:19:
Cute <3
Snel verder !!