Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » love can change your life *finished* » hoofdstuk 17

love can change your life *finished*

26 feb 2013 - 18:44

1300

3

252



hoofdstuk 17

1 moment! Ik wil gewoon 1 moment! Maar dat krijg ik niet. sammy trekt als een dolle aan de riem. Ik kan niet eens muziek opzetten. Sammy heb geduld! Roep ik. toevallig loopt er een bejaard stel naast me die me verwonderd aankijken. Was zijn vanmorgen niet op het nieuws? Hoor ik de man tegen de vrouw zeggen. Nee jeff, dat beeld je je maar in! antwoord de vrouw en ze schuifelen door. Lol ik word herkend door ouderen! Zeg ik en loop na veel klooien eindelijk verder met sammy. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Alsof alle last van mijn schouders is. Maar dan realiseer ik me dat de jongens vandaag weer zouden komen. Ze waren er gister en dat liep al niet goed af. Laat staan hoe het vandaag loopt als louis weet dat ik en niall nu iets hebben. Zo opgelucht ben ik nu niet meer. Zonder er bij na te denken sla ik de verkeerde bocht af. Ik loop hier amper rond dus toen ik wist dat ik de verkeerde afslag had genomen was ik radeloos. Hoe kom ik nu terug! Roep ik. opeens trekt sammy zich los en begint te rennen. Ik heb geen andere keus om er achteraan te gaan dus zet een sprint op. Sammy stop blijf nou stilstaan! Roep ik buiten adem. Voor ik het weet staan we voor het appartementen complex. Sammy blijft stil staan en blaft. Er komen allemaal vraagtekens bij me op. Waarom weet zij hier wel de weg en ik niet! ik maak mijn weg naar het appartement van niall gevolgd door sammy. Als ik aanbel maakt harry de kamer open. Huize horan! Roept hij vrolijk. Hij maakt de deur verder open en laat me binnen. waarom is de hond los? Vraagt liam verbaast. Sammy heeft alleen mijn leven gered van verdwaalheid maar oke! Zeg ik met een lach op mijn gezicht en trek mijn jas uit. Die ik ophang. Ik plof tussen zayn en niall in. zayn pakt me vast en wrijft met mijn hand over mijn hoofd. Brave romy! Lacht hij. uhm… blaf denk ik, antwoord ik bedachtzaam. Hij laat me los en duwt me tegen niall aan. betere combi! Lacht harry. Louis ziet er niet zo vrolijk uit. Ik sta op en wandel naar de slaapkamer. Even mijn slofjes aantrekken, zeg ik en loop de slaapkamer in. ik laat me op bed vallen. mijn sloffen zijn 2 meter verder. Zo ver weg! Na een paar minuten liggen en gewoon liggen loopt niall de kamer binnen. ik dacht dat je je sloffen aan ging trekken!? Zegt hij. ze zijn zo ver weg! Jammer ik. hij gaat boven me hangen. Wat ben je toch schattig! Knipoogt hij. slijmbal! Roep ik. hij kust me. Niet realiserend dat de deur nog openstaat. Louis ziet het en word woedend! Hij stormt op niall af en duwt hem van me af. Wat heb jij tegen mij MAN! Roept louis. JE NEEMT ME ECHT ALLES AF! Voegt hij er nog aan toe. Niall staat op en verzet zichzelf; HOE BEDOEL JE, JIJ HEBT JE RELATIE VERKLOOT! Louis duwt niall. Waardoor niall met zijn hoofd tegen de verwarming aankomt. De rest seint bezorgd dat ik naar hun toe moet komen. Voor ik dat doe loop ik naar louis toe die op het punt staat niall nogmaals te slaan. HIJ HEEFT JE NIKS MISDAAN! IK! IK HEB HET UITGEMAAKT! Roep ik tegen hem en ren naar de andere. Liam fluistert in mijn oor; rustig maar het komt allemaal goed. Ik zie vanuit hier niks. De verdere 2 minuten gingen voorbij als uren. O MIJN GOD! Roept harry ineens en rent de slaap kamer in. LOUIS BEN JIJ NOG HELEMAAL GOED BIJ JE HOOFD! Roept hij. HARRY BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN! Roept louis en rent het appartement uit. Mij instinkt zegt dat ik naar de slaap kamer moet gaan. Ik ben bang dat ik iets aantref wat ik liever niet wil zien. ROMY BEL HET ZIEKENHUIS! Roept zayn die inmiddels ook in de slaapkamer was. Ik grijp de telefoon en draai het alarm nummer. Wat is daarbinnen gebeurt!

Meneer horan kan over 1 uur wel weer naar huis. Hij heeft alleen een lichte hersenschudding, stelt de zuster ons gerust. Romy? Sorry ik wilde niet dat je dit door moest maken, fluistert niall met een zwakke stem. Maakt niet uit ik had wel verwacht dat hij heftig zou reageren maar dit was wel onverwachts! Leg ik uit. Waarom is louis zo ik heb hem nog nooit zo jaloers gezien! Zegt harry opeens. Ik had nooit gedacht dat louis iemand dit aan kon doen! Zegt zayn nog steeds in shock.
Hij heeft echt wat tegen niall eerst dat blauwe oog! Nu dit! Wat heeft die dude! Komt liam in eens aan zitten. Daar heeft hij een punt, geef ik toe. Ik heb hoofdpijn! Klaagt niall. Dat verrast me niet! lacht harry. Wil je er een kusje op? Vraagt liam. Ja, zegt niall blij en kijkt me aan. liam staat op en zoals beloofd krijgt hij zijn kus! Ik bedoelde niet jou sukkel! Lacht niall. Sorry dat ik stoor?! Hoor ik de zuster opeens zeggen. Die heeft natuurlijk alles meegekregen. Er is iemand aan de telefoon voor je, zegt ze en wijst naar mij. Ik loop haar achterna. Ze rijkt me een telefoon aan. romy? Zeg ik twijfelend. Ja het is met mij! Hoor ik. wie is mij? Vraag ik terwijl ik goed weet dat het mijn moeder is. Het wezen dat je op deze wereld heeft gezet! Zegt ze geïrriteerd. Ow! Hoi mam! Zeg ik blij. Wat is er bij jullie allemaal aan de hand op het nieuws was net dat er een ambulance voor jullie deur stond! begint ze.
Mam het is niks om je zorgen over te maken! Ik ben oke! Niall is deels oke! En louis is gestoord! Bye! ratel ik zodat ik van dit iritantte gesprek af ben. Ik geef de telefoon terug aan de zuster en wandel terug naar nialls kamer waar inmiddels de dokter is. Wat is er? Vraag ik. niall viel net flauw toen hij naar de wc wilde! Legt harry uit. Ik denk dat we hem nog een keer grondig moeten onderzoeken voordat hij weer naar huis mag, verteld de dokter. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Misschien is er wel meer met hem aan de hand. Kan romy hier over nachten? Vraagt niall. Is ze je vriendin? Vraagt de dokter meteen. Ja ik kan niet zonder haar? Bloost hij. tuurlijk! Lacht de dokter. Hij duwt iets in mijn handen. Het is een pilletje of zoiets. Als hij gaat klagen over pijn geef hem dit maar, fluistert de dokter. Als die weg is stoot harry me aan. wat zei hij? geen seks tot hij hersteld is! Lacht harry. Ik geef hem een tik tegen zijn hoofd. Wat denk jij wel niet van me! Zeg ik.

Later die dag ligt niall vrolijk tv te kijken terwijl ik een tijdschrift lees. Mevrouw kan ik u even spreken? Hoor ik. ik kijk op. De dokter is terug. Ow tuurlijk! Zeg ik en loop zijn richting in. het is ernstiger dan dat we dachten het kan zij n dat meneer binnen kort een paar dingen niet meer kan, begint hij. nou u moet denken aan; als je goed bent in wiskunde zal dat bij hem niet zo vlot meer gaan, zegt hij als voorbeeld. En zingen? Vraag ik bezorgd. Als hij een mooie stem heeft zul je er maar niet meer het beste van verwachten, zucht hij. dat… dat kan niet… zingen is zijn leven! Roep ik. het spijt me, verontschuldigd hij zich en loopt door. En wat zij hij? vraagt niall als ik terug de kamer in loop. Niall? Zeg maar vaarwel tegen je carrière, leg ik uit.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 11:39:
Neeeeweeeeeeeee niet naill!!!!!
Laat het lou zijn, als het maar niet naill is!!
X tamaRa


Team1D
Team1D zei op 14 mei 2013 - 21:23:
Het wezen dat je op aarde heeft gezet ---- ik heb om deze zin 10 minuten zitten lachen :p


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 19:27:
aaaaaaaawwwwwww
nee dat kan niet
aaaww arme niall
snel verder!