Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 12~ Bacteriën

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 19:24

521

2

241



12~ Bacteriën

Harry heeft zoals jullie weten dus een bacterie... Maar wat als de bacterie al heeft toegeslagen?

Ik kijk hoe Liam en Zayn nog even bijkletsen als 'matties'. Daarna komt er een dokter die zegt ,,Jullie mogen eventjes naar Harry als jullie willen.`` Ik sta op en ik zeg tegen Zayn dat ik later nog terug kom. Liam gaat ook mee en samen lopen we naar de kamer van Harry. Harry in nog niet wakker, maar toch praat ik tegen hem. ,,Hey Harry`` zeg ik zacht. Dan doet hij zijn ogen open. Hij probeert te praten, maar er komt alleen maar gepiep uit zijn keel. Je ziet dat hij langzaam in paniek raakt. ,,Ohnee, de bacterie heeft al toegeslagen!`` zeggen ik, de dokter en Liam tegelijk. We kunnen er niet om lachen, want Harry begint nu naar zijn keel te grijpen. ,,Harry, niet proberen te praten!`` zeg ik, maar hij raakt nog erger in paniek. Hij begint wil om zich heen te slaan. Hij raakt Liam in zijn maag en Liam valt met een schreeuw op de grond. Door de klap op de grond raakt hij bewusteloos. Harry stopt meteen met slaan en kijkt naar mij met bange ogen. Ik vraag de dokter om pen en papier. Als hij terug komt, geef ik Harry de pen en het papier en Harry begint druk te schrijven. Hij geeft me het papiertje en ik lees: Wat is er met me? Waarom kan ik niet praten? Ik antwoord ,,De dokters hebben een wond in je nek over het hoofd gezien... Er is toen een bacterie je nek binnen gedrongen en die is bezig met je stembanden aantasten, waardoor je niet kan praten...``. Is zie dat Harry opeens heel boos naar de dokter kijkt die naast Liam op de grond zit. ,,Nee Harry, geef de dokter niet de schuld... Iedereen maakt fouten`` zeg ik en ik geef hem zijn papier terug. Hij begint weer te schrijven. Ik krijg het papier weer en nu staat er: Hoe is het met mijn vrienden? ,,Louis is wakker en maakt het goed. Zayn heeft heel wat problemen gehad en heeft zelfs een donorlong moeten krijgen, maar maakt het nu ook goed. Met Liam ging het fout, want hij kreeg een hartaanval, maar hij heeft het overleefd. Het ging heel goed, maar nu heb jij hem knock-out gemept. En Niall... ligt nog steeds in coma zonder verdere informatie...`` zeg ik en het laaste over Niall zeg ik wat zachter. Harry kijkt blij, maar als ik over Niall vertel, betrekt zijn gezicht. Ik zucht diep. ,,Harry, het spijt me dat ik je dit moet vertellen, maar misschien kan je nooit meer praten en zingen...`` zeg ik zacht. Harry's onderlip begint zacht te trillen en er vormen zich tranen in zijn ooghoeken. Dan begint hij te huilen, een hele regenbui tranen belanden op het kussen. Ik sla een arm om Harry heen, maar het helpt niks. Hij blijft maar huilen en het kussen is inmiddels al helemaal doorweekt. ,,Stil maar, we verzinnen er wel wat op... En misschien ontdekt de dokter wel een medicijn`` zeg ik zacht, maar het klinkt niet echt overtuigend. Ik kijk naar Harry. Ik kan er niet tegen om mensen zo verdrietig te zien...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 27 feb 2013 - 16:03:
Harry don't cry


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 19:30:
aaaaawwww,
ik moet bijna zelf huilen!