Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 13~ Niall

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 20:49

286

3

194



13~ Niall

Nu is iedereen wakker, maar what about Niall?

Isabella;
Ik houd Harry's hand vast terwijl hij maar door blijft huilen. ,,He, stil maar, de dokter vind vast wel een medicijn...`` zeg ik zacht en ik knijp even in zijn hand. Harry begint eindelijk te kalmeren. Hij snift nog 1 keer en dan stoppen de tranen. Ik wrijf nog even met mijn hand over zijn rug en daarna ga ik weer normaal zitten. Harry pakt het papier en begint te schrijven. Is er al informatie over Niall? lees ik als ik het papier heb gekregen. Op dat moment komt er een dokter binnen. ,,Goed nieuws! Niall is wakker!`` deelt hij mee en ik zie dat Harry weer kan lachen. Hij pakt het papier en schrijft weer wat op. Ik lees Ga maar! Ik red het wel...
Ik zeg ,,Oke!`` en ik loop achter de dokter aan naar de kamer waar Niall ligt.

Niall;
Ik doe moeizaam mijn ogen open. Ik zie eerst heel wazig, maar dan zie ik de typische achtergrond van een ziekenhuis... Ik ruik allemaal medicijnluchtjes en er lopen allemaal dokters. Ik doe nu mijn ogen wijd open en daar, aan het voeteneinde van mijn ziekenhuisbed staat een beeldschone zuster. WOW! denk ik en ik voel opeens mijn maag knorren. ,,Eten!`` zeg ik, en opeens staren alle dokters, inclusief de zuster mij aan. ,,Hij is wakker!`` zegt een dokter. ,,Ga Isabella Parker halen!`` zegt een andere dokter en de helft van de dokters verdwijnt de gang op. Even later komt Isabella blij binnen lopen. ,,Ha Niall! je bent wakker!`` roept ze en ze omhelst me. ,,Heb je wat te eten voor mij?`` vraag ik grinnikend en ik wijs naar mijn buik. Isabella lacht erom en vraagt aan een dokter om wat te eten. Mmm, eindelijk eten!


Reacties:


Ashley1D zei op 20 juli 2014 - 22:59:
Hahah typisch Niall


fallinlove
fallinlove zei op 27 feb 2013 - 16:05:
Echt typisch Niall! Hongerig zoals altijd


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 20:53:
hahaha tipisch niall!