Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 3~

I'm looking for myself, did you see him?

1 april 2009 - 16:40

440

1

252



~part 3~

bedankt voor de reacties!!!

"3, 2, 1, actie!" "Goedemiddag dames en heren en welkom bij 'Wat een verhaal'. Vandaag zitten Tom en Mark bij mij elk met een straf verhaal. We beginnen bij Tom. Hallo Tom." "Hey" "Stel je eens even voor, hoe oud ben je?" "Ik ben nu 15." "En welk is jou straf verhaal?" "Ik heb eigelijk een tweelingbroer, maar toen we 5 waren is hij ontvoerd. Ik heb hem dus al 10 jaar niet meer gezien, ik weet bijna niets meer van hem en ik kan me hem niet meer herinneren. Maar over een maand word ik, nee sorry, over een maand worden wij 16, en die verjaardag wil ik weer samen met mijn broer kunnen vieren." "Dus je hebt je broer al 10 jaar niet meer gezien, en nu wil je hem weer gaan zoeken?" "Jep" "Dan mis je hem wel." "Nee eigelijk niet, ik weet zelfs niet hoe het is om een broer te hebben. Maar een tweeling heeft een heel sterke band, en ookal ken ik hem niet, toch voel ik die band." "Dat kan ik geloven ja, maar als je wil mag je een oproep doen, misschien kijkt je broer of iemand die hem kent." "Ja, dat is goed." "Oke, daar is de camera." "Euh, hallo, ik ben dus Tom Kaulitz, ik ben op zoek naar mijn broer. Ik weet niet veel van hem maar wat ik weet is het volgende: Zijn naam is Bill Kaulitz, hij is net als mij 15 en is geboren op 1 september 1989. Aangezien we een eeneïgetweeling zijn is de kan dus ook heel groot dat hij sterk op mij lijkt. En volgens mijn moeder zou hij graag zingen. Kent iemand hem of heeft iemand hem gezien stuur dan een mailtje naar tomk@hotmail.com. Ook Bill, als je kijkt, ik wil je graag weer ontmoeten." "Goed, bedankt Tom voor je verhaal en we hopen dat je veel geluk hebt en dat je je broer snel weer terugvindt." Ik schud weer haar hand en loop het decor af. Weer word ik naar het kamertje gebracht, maar deze keer om de schink eraf te halen. Als ik het kamertje uitloop staat Johan me al op te wachten. "Ah Tom, je was goed daarnet. Zal ik je terug naar huis brengen?" "Ja, als je dat zou willen doen. Anders moet ik nog een uur op de bus wachten." We gaan naar de parking en stappen in. Wanneer hij me thuis heeft afgezet rijd hij weer terug naar zijn werk? Ik loop het huis binnen en start op mijn kamer meteen mijn computer op. Geen nieuwe berichten. Tja, ik mag er ook niet teveel van hopen.

[reacties?]


Reacties:


xNadezhda zei op 1 april 2009 - 17:24:
Hihi ^^
Ik vind het leuk

Meer?