Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 14~ Zuster!

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 21:30

388

2

222



14~ Zuster!

Read whats happend :)

-----Tijdsprong van 1 week-----
Isabella;
Ik loop voor de laatste keer deze week naar het ziekenhuis. Liam is weer de oude, ookal had Harry hem knock-out geslagen, Zayn mag met krukken door het ziekenhuis lopen, Louis is ook weer de oude en Niall kan weer eten als een paard. Ik loop het ziekenhuis binnen en ik ga als eerste naar Harry. hij is de enige die nog niet helemaal beter is... De dokter heeft nogsteeds geen medicijn gevonden. Ik ga de kamer binnen en ik begroet Harry. Harry zwaait en ik ga naast hem op de stoel zitten. Ik geef Harry een pakje, ik heb namelijk een cadeautje voor hem gekocht. Hij maakt het open en ik vraag ,,Wat vind je ervan?`` Als hij ziet dat het een whitebordje met een stift is, begint hij te grijnzen. -Bedankt!- schrijft hij op het bordje. Ik ben blj dat hij er blj mee is. ,,Ik ga weer Harry, ik ga nog even naar de anderen`` zeg ik en ik sta op. ,,Tot snel!`` zeg ik en ik zwaai nog even. Dan loop ik weg en ga ik opzoek naar Zayn. Ik kom hem tegen en ik vraag hem hoe het gaat. ,,Goed! het verband mag er mogen af en ik mag vanaf volgende week zonder krukken lopen`` antwoord hij vrolijk. ,,Mooizo! ik ga weer verder`` zeg ik en ik loop weer verder door de gang. Ik kom Liam tegen en hij loopt mee. Dan ga ik naar Niall, en wat ik zie kan ik niet geloven. Ik wist dat Niall verliefd was op de zuster, en daar zaten ze zowaar te zoenen! Ik giechel zacht en ik kijk Liam aan. ,,Laten we de tortelduifjes maar even alleen laten`` zeg ik zacht en we gaan opweg naar Louis. ,,Hey! hoe gaat het louis?`` vraag ik als we bij Louis zijn. ,,Goed! Ik mag vervroegd naar huis! VANDAAG!!!`` roept hij opgewonden. ,,ik wil vanavond pizza eten hoor!`` zegt hij lachend. ,,is goed! dan gaan we die zo halen!`` zegt Liam. ,,Liam, Louis, ik ga nog even naar Harry toe`` zeg ik. Ik loop weg en ik ga naar de kamer van Harry. Hij is alleen in zijn kamer. Ik ga naast hem op de kruk zitten. Plotseling klinkt er een zacht piepgeluidje uit de keel van Harry. Ik kijk hem met grote ogen aan.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 27 feb 2013 - 16:06:
Een piepgeluidje! Hij moet weer praten!!!!!!


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 21:32:
jaaaaaa hij praaaaat
een soort van(: