Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 15~ Praten = Stikken?

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

26 feb 2013 - 23:04

326

3

236



15~ Praten = Stikken?

Harry maakt piepgeluidjes, maar opeens komt er een woord uit zijn mond: Praten! Maar dan... ^ Praten = Stikken? ^

,,Harry? Was jij dat?`` vraag ik verbaasd aan Harry. Ik verwacht dat hij gaat schrijven, maar dan laat hij weer een piepgeluidje horen. ,,Harry! Je kan je stembanden nog licht gebruiken!`` zeg ik blij. En dan gebeurt het meest onwaarschijnlijke. Harry zegt ,,Praten``. ,,Harry! Je kan nog praten!`` zeg ik opgewonden, maar dan grijpt Harry naar zijn keel. Hij begint zwaar en piepend adem te halen. ,,Harry? Wat gebeurt er?`` vraag ik bang en ik kijk naar Harry's gezicht, die inmiddels helemaal bleek is geworden. Harry reageert niet meer... ,,Harry? Harry!`` roep ik overstuur en ik druk snel op de rode knop naast zijn bed. Ik zie dat zijn keel al helemaal is opgezwollen. ,,De bacterie...`` fluister ik. De dokters halen Harry meteen op om hem naar de intensive-care te brengen. Ik zucht diep en er rolt alweer een traan over mijn wang. Alles ging zo goed, en iedereen was klaar om naar huis te gaan, en nu valt Harry weer terug... Ik sta op en ik loop naar Liam en Louis terug. Ik ben er niet met mijn gedachte bij, waardoor ik per ongeluk tegen een muur aanloop. Ik word rood als een paar dokters naar me kijken en vlug loop ik door. Eenmaal bij Liam laat ik alles los. Ik vertel Liam wat er is gebeurt en ik huil uit op zijn schouder. Liam klopt geruststellend op mijn rug en zeg troostend ,,Stil maar, alles komt goed``. Ik zou hem zo graag willen geloven, maar het voelt alsof het niet zo is. Ik snuif diep en ik kijk op naar Louis, die mee zit te luisteren. ,,Dus vanavond zeker geen pizza...`` zegt hij met een pruil-lip. ,,tuurlijk wel`` zegt hij. ,,Pizza is goed troostvoer, net zoals chocolade``. Dan gaat Liam weg om pizza te halen. ,,Ga zo maar alvast met de pizza naar huis, ik neem Louis wel mee`` zeg ik en ik zwaai nog even naar Liam. Ik zucht diep. WAAROM, WAAROM WAAROM?!


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 27 feb 2013 - 16:08:
WAAROM!!! WAAROM!!! moet dit Harry overkomen?????


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 feb 2013 - 23:23:
Waarom?
Omdat de wereld hun sexyness niet aan kan. Daarom.

Liam is zoo lief! ipv zichzelf te laten troosten gaat hij andere troosten. Want hij zou toch eigenlijk het meeste verdriet moeten hebben want de jongens staan dichter bij Liam dan bij het meisje.

Waar blijft onze lieve Nialler?


1Dlover
1Dlover zei op 26 feb 2013 - 23:09:
aaawww zoo sneu