Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 16~ Nialler in luv?

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

27 feb 2013 - 0:07

364

2

222



16~ Nialler in luv?

Dit hoofdstukje over Nialler, want we horen niet veel meer over hem in de FF... Whats going on with him?

Nialler;
Ik lig op mijn bed een broodje te eten, als die knappe zuster binnenkomt. Ze loopt naar het kastje naast mijn bed en bekijkt het boek wat op het kasje ligt. Het is het 2e boek ooit waar ik in lees, maar waarschijnlijk ook de laatste...
,,Hmm, De Horrorzombies en de Lammetjes?`` vraagt ze grinnikend. ,,Tja, je moet toch wat`` zeg ik met mijn mond vol. Oef, dit maakt totaal geen goede indruk, praten met je mond vol en zo'n suf boek lezen... ,,Saai boek``zeg ik en ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Stomme zin! Dan probeer ik het maar meteen... ,,Mag ik je vragen hoe je heet, Zuster?`` vraag ik met een speelse blik in mijn ogen. ,,Myrha, Myrha Millton`` antwoord ze. Blijkbaar heeft ze nog niet in de gaten waar ik naartoe wil. ,,Nou, ik ben Niall, Niall Horan`` zeg ik grijnzend. Zo kom ik niet verder. Ik begin maar een gesprekje... ,,Zo Myrha, hoe vind je het om zuster te zijn?`` vraag ik. ,,Leuk hoor, en hoe vind jij het om in een boyband te zitten?`` antwoord ze. ,,Ik vind het erg leuk! Alleen al die gillende fans... Soms is het erg lastig`` zeg ik en ik pruil. Myrha moet erom lachen en gaat naast me op het bed zitten. We kletsen nog even door, en dan vraagt ze plots ,,Heb je eigenlijk een vriendin?`` Ik kijk haar hoopvol aan en ik zeg ,,Nee, jij?`` Ik zie wel dat Myrha blij is om dat te horen. ,,Nee`` antwoord ze. ,,Maar mag ik zeggen dat je er fantastisch uitziet? ookal heb je die lelijke ziekenhuiskleding aan, you have the look`` Ik grijns. ,,Jij ziet er ook goed uit hoor, ookal heb je die lelijke zusterskleding aan`` zeg ik en ik kan nog maar net een tik van Myrha ontwijken. ,,Heb niks tegen mijn mooie schort`` zegt ze zogenaamd verontwaardigd, maar ik zie dat ze het leuk vind. Dan buig ik naar haar toe en zoen ik haar. Ze zoent me terug, en in mijn ooghoek zie ik Liam en Isabella om het hoekje kijken. Ik maak een handgebaar dat ze weg moeten gaan, en ik concentreer me daarna weer op Myrha...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 27 feb 2013 - 16:10:
AAWWWWHHH Ik denk dat hij het niet leuk zal vinden om uit het ziekenhuis ontslagen te worden omdat hij die zuster leuk vindt


1Dlover
1Dlover zei op 27 feb 2013 - 0:17:
aaawwwww ze zijn echt leuk samen!