Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 17~ Problems...

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

27 feb 2013 - 23:47

762

2

247



17~ Problems...

Iedereen hooft zo zijn problemen... Maar kunnen sommige problemen verholpen worden? Of worden ze alleen maar groter...

Isabella;
Ik kijk nog even naar Louis en ik zeg dan ,,Ga je normale kleding maar aantrekken... Ik wacht hier op je``. Louis stapt uit bed, pakt zijn schone kleding die ik gisteren voor hem heb gehaald, en gebaart dat ik de kamer uit moet. Ik ga de kamer uit en ik doe de deur dicht. Ik leun tegen de muur en ik kijk even om mij heen. Ik zie een paar dokters druk met elkaar praten en gebaren. Ik houd me stil, en plots hoor ik schrikbarende woorden vallen: Harry Styles, niet praten, bacterie, schade... ,,Wat zei u?!``vraag ik met een trillende stem. ,,Harry Styles kan niet meer praten, omdat de bacterie te veel schade heeft aangericht aan zijn stembanden...`` Mijn ogen worden groot en er vormen zich tranen in mijn ooghoeken. ,,Nee! Dat kan niet waar zijn!`` zeg ik bang en boos tegelijk. ,,Jullie fuckingdokters kunnen iedere fucking ziekte fuckinggoed genezen, maar deze fuckingbacterie kunnen jullie fuckingdokters uitgerekent niet genezen!`` schreeuw ik opeens heel boos en iedereen staart me aan. Louis komt op dat moment naar buiten en staart me ook raar aan. Ik begin hard te huilen en ik ren het ziekenhuis uit. Louis kan wel door een dokter worden thuisgebracht. Ik ren de straten door, huilend. Ik ga een cafe binnen en ik bestel een glas wodka. Ik giet hem meteen achterover als ik hebm krijg en ik bestel er meteen nog 3. Ik giet ze allemal achterover. Ik betaal en ik loop weer het cafe uit. Ik zwerf door de straten, en het begint al donker te worden. Ik merk dat ik niet meer 100% ben, want ik kan niet lopen, alleen maar wankelen. Ik voel druppels... Ik kijk omhoog en op dat moment zie ik een bliksemflits. Een aantal seconde later hoor ik een oorverdovende knal. Onweer! 1 van de dingen waar ik vreselijk bang voor ben! Ik begin sneller te lopen, maar ik voel me misselijk, en ik begin nog erger te wankelen. Ik loop een steegje in en ik leun tegen de muur. Dan voel ik dat iemand hardhandig aan mijn schouder trekt. Ik draai me langzaam om en ik kijk recht in de smoel van een gangsterboy. Ik slik even. ,,Wat mot jij in mijn steeg?!`` vraagt hij kwaad en opeens omsingelen andere gangsterboys mij. Bljkbaar is het een heel clubje, want ze zijn volgensmij met wel 8! ,,Ik.. eh...`` zeg ik stotterend. Ik krijg de kans niet om mijn zin af te maken, want ik krijg een harde stomp in mijn maag. Ik kreun zachtjes. Dan word ik op de grond geduwd en beginnen alle jongens tegen me te trappen. 2 tegen mijn hoofd, 3 tegen mijn bovenlichaam en 2 tegen mijn benen. Degene die mij aansprak pakt een zakmes en snijd ermee in mijn arm. Ik kan niet tegen bloed, en ik begin al wazig te zien. Dan krijg ik een keiharde trap tegen mijn hoofd en dan word alles zwart. Ik haar vaag dat je jognens lachend vertrekken, en dan hoor ik niks meer...

Liam;
Ik zit op de bank met pizza te wachten, als dan eindelijk de deurbel gaat. Ik verwacht Isabella met Louis, maar als ik de deur open, zie ik alleen Louis staan. ,,Waar is Isabella?`` vraag ik en ik laat hem binnen. ,,Die heeft de dokters uitgescholden en is het ziekenhuis uitgerend...`` zegt hij en hij ploft op de bank. ,,Pizza!`` zegt hij dan en hij pakt een pizzapunt van het bord. Hij neemt een grote hap en zagt met volle mond ,,Mmmm! veel beter dan ziekenhuisvoer!`` Ik kan voor het eerst niet lachen om Louis' grapjes. Ik maak me zorgen om Isabella. Het is niks voor haar om onschuldige mensen uit te schelden en daarna in wilde weg het ziekenhuis uit te rennen. ,,Louis, ik vertrouw het niet... Ik ga Isabella zoeken!`` zeg ik dan vastberaden en ik loop naar de hal om mijn jas te pakken. ,,Ik pas op de pizza!`` roept Louis vanuit de kamer. ,,Goedzo!`` zeg ik afwezig, want ik kan alleen maar denken aan Isabella. Waar zou ze zijn? Ik ga de deur uit, en ik loop snel richting de stad. De regen striemt in mijn gezicht, maar het kan me niks schelen. Ik moet Isabella vinden! Ik kijk in alle steegjes, en plots zie ik een meisje liggen, bebloed, onder de blauwe plekken en bewusteloos. Ik schrik me kapot als ik zie dat het Isabella is. Ik tik tegen haar wang: geen reactie... Ik kniel naast haar neer en ik houd mijn hand op haar buik om te kijken of ze nog ademt...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 28 feb 2013 - 8:12:
OMG!!! Fuckingdokters!
Arme Liam en Isabella


1Dlover
1Dlover zei op 27 feb 2013 - 22:33:
Omg aaawwww, arme liam harry en isabella ):