Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!] » 18~ Liam the Rescuer

BAM X_X |Liam Payne and Isabella Parker [AF!]

27 feb 2013 - 23:36

395

5

221



18~ Liam the Rescuer

Isabella was dus gepakt door de gangsters, terwijl ze gewoon fucking dronken was... Wat gebeurt er verder???

Liam:
,,Isabella!Isabella!`` zeg ik bang tegen Isabella. Ze ligt daar maar hulpeloos in de regen. Ik ruik haar adem, en ik ruik meteen de stinkende walm van wodka. Ik til haar voorzichtig op, en ondanks haar bewusteloosheid hoor ik haar zacht kreunen van de pijn. Zo snel ik kan loop ik met haar naar huis. Als we er bijna zijn, doet Isabella haar ogen moeizaam open. ,,Liam...`` fluistert ze, en ze slikt een keer. ,,Ja Isabella, wat is er?`` vraag ik zacht en ik sta stil. Ik strijk haar natte haren uit haar gezicht. ,,Liam... ik houd van je..`` fluistert ze dan, en daarna vallen haar ogen weer dicht. Ik bedenk me geen seconde en in ren nu zo ongeveer naar huis. Ik bonk zo hard op de voordeur, dat ze het in Australie nog zouden moeten horen. Louis doet open en lijkt bijna achterover te vallen als hij een doorweekte Liam met een zwaar toegetakelde Isabella in zijn armen ziet. ,,Oh My Gosh! whats happend?!`` vraagt hij geschrokken en hij laat ons vlug binnen. ,,Geen idee, maar haal NU een dekbed van zolder en de EHBO-doos...`` zeg ik dringend en ik loop met Isabella naar de woonkamer. Ik leg haar voorzichtig op de bank en ik wacht op Louis. Ik hoor wat gestommel, en daar is Louis met een dekbed en een EHBO-doos. Ik leg het over Isabella heen en ik neem de EHBO-doos van Louis in ontvangst. Ik pak voorzichtig haar arm, en ik doe er vlug een snelverband om. Daarna plak ik hier en daar op schaafwonden een pleister. Daarna geef ik de doos terug aan Louis, die hem weer terug legt in de badkaker boven. Ik houd mijn hand op Isabella's voorhoofd: Ijskoud... ,,Louis, haal asperines``roep ik naar Louis, die nog boven in de badkamer is. Hij geeft me het doosje, en ik haal er 2 asperines uit. Ik haal uit de keuken een glaasje water. ,,Isabella? `` zeg ik en ik tik zachtjes tegen haar wang. Langzaam opent ze haar ogen en kijkt ze me wazig aan. Ik zet haar voorzichtig rechtop en ik leg de 2 asperines in haar mond. ,,Even slikken`` zeg ik en ik houd het glas water aan haar lippen. Ik giet een beetje water in haar mond, en gelukkig slikt ze het door. ,,Zo, ga nu maar slapen`` zeg ik zacht, en ik aai over haar voorhoofd.


Reacties:


Ashley1D zei op 20 juli 2014 - 23:07:
Aawwwww
Liam is lief


Ims
Ims zei op 28 feb 2013 - 20:23:
ik wil melding!!!
harry moet van mij weer gaan praten, het moet!!!
en Liam is zoo zorgzaam I <3 Him


RoozStyles
RoozStyles zei op 28 feb 2013 - 15:28:
Aaaw
Wel heel lief van Liam!!!


fallinlove
fallinlove zei op 28 feb 2013 - 8:14:
AAAWWWHHH Ik zou willen dat ik op dat moment Isabella was en dat Liam zo tegen mij deed Maar ik drink niet


1Dlover
1Dlover zei op 28 feb 2013 - 0:52:
Aawwwvzo sneu